Oon huomenna menossa issikalla maastoratsastukseen, eikä oo mitään ammattivarusteita, niin mitä vois käyttää ratsastushousuina? Käykö juoksuhousut jotka ei kovin liukkaat? Meneekö ne huonoksi tai kuluuko paljon ratsastaessa? Meinaan kun ihan uudet niin en haluais heti menevän pilalle.
Ratsastushousut?
2
92
Vastaukset
- zip---
Jos ihan aloittelijaryhmässä maastoon menossa, niin tuskin merkittävästi kuluu, kun pääosin vaan mennään käyntiä. Ellei tietysti housut ole ihan halpikset jotka nukkaantuu heti...
Juoksuhousuissa on vain se huono puoli, että ovat niin ohutta kangasta. Niiden kanssa saa helposti satulanpolttamia jos jalat eivät pysy paikoillaan, ja muutenkin jalustinhihnat saattavat painaa aika ikävästi jos jalassa on vain juoksuhousut. Eipä silti, voivat ne ollakin hyvät, mutta itse laittaisin jalkaani jotain hiukan paksumpaa vaatetta, vaikka verkkarit, jos ovat tarpeeksi tiiviit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803