Miten voi liittyä Isikseen

isisi

Riittääkö,jos menee itikseen?

38

2291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinenraumalta

ei.

• pelastuspartio

Samalla kun ilmoittaudut Isis-töihin, niin mainitse minkälaisessa arkussa haluat palata Suomen multiin.

• Anonyymi
        pelastuspartio kirjoitti:

Samalla kun ilmoittaudut Isis-töihin, niin mainitse minkälaisessa arkussa haluat palata Suomen multiin.

Kultaisessa jos ei ole liikaa vaivaa

• epätietoinenraumalta

ala SAK:loiseksi ja pysäytä Suomi
      Niin, eihän 100 MEUR "maksanut" mielenosoitus, joka pysäytti lähes koko Suomen.

SAK=suomen isis

• paskaobama

USAn ja Israelin suurlähetystöistä löytyy neuvoja.

• ISIS_fani

Tilasin jo ISIS t-paidan netistä sekä lipun. Alan ISIS:en yksinäiseksi sudeksi ja radikalisoin itse itseni kotona tietokoneella touhuten. Lopulta tapahtuu, niin mitä tapahtuu, se jääköön vielä auki. Ainakaan minkään SUPON tain muun voi olla aika vaikea puuttua, kun touhuan pelkästään itsekseni. Luen Koraania ja pääsen suoraan paratiisiin kun minusta tulee marttyyri. Enää ei YT-neuvottelut vaivaa.

• uhalla

Minä tykä isisksen toiminta se ola hyväksi suomi nuosule

• siitä_se_alkaa

Menet iltapäivällä,ostat korkeintaan pienen kupin kahvia,,kutsut myös kaverit ja istutte koko päivän varaten pöydän muilta enemmän maksavilla asiakkailta

• Anonyymi

Näin juuri Itiksessä😉!

• äitis_ja_isis

ISIS-fani! Käänny ekeaks muslimiksi, ja opettele arabian kieli.
      Muista että Islam ei hyväksy itsaria joten sinun täytyy posauttaa hengiltä vääräuskoisia. Jos siinä nirri lähtee niin sitten pääset paratiisiin, koska se katsotaan että olet taistelun tuoksinassa menettänyt haisevan henkesi. Neitsyitä ei oo koska itse Muhametti oli kiivas vitun mies ja se on korkannut kaikki.

• eisinnepääsemillään

Ei Isikseen voi liittyä, värvärit kutsuvat sinne. Jos et ole värvärien kelpuutuslistoilla, et pääse millään mukaan.
      Suomalainen ei pääse mukaan ollenkaan, koska Isiksen johtajat ovat katsoneet elokuvan Tuntematon Sotilas. Pelkäävät, että suomalainen ampuu kaikkia tuntemattomia.
      Maitojunalla sieltä on moni Suomesta lähtenyt tullut takaisin, kun on hylätty kutsunnoissa.
      Sinun on siis vain tyydyttävä puolustamaan Suomea - ilmoittaudu armeijan palvelukseen!

• wannabeISIS

Voiko sihen liittyä kuka vaan??

• mutsisoli

Itse kanssa kiinnostaisi, kun ei näytä enää olevan tällä yhteiskunnalla tarvetta työllistää, niin jos sinne sitten edes kelpaisi?
      Pankaas tänne niitä yhteystietoja

• suomijulli

Taidat jo olla RHC - anarkisti. Ei sieltä kovin pitkä matka ISIKseen ole.

• isis.net
    • VaariKiikkusTuolista

Kelassa kannatta pistäytyä ennen liittymistä.Niin tulee turvattua rahoitus ennen tulevia kovia aikoja.

• Anonyymi

juttu vuodelta 2015

• missä_ero

Itis ja Isis, kuin 2 marjaa

• Käsittämätöntä

On jo meno melkoista menoa Suomen tantereilla!

• kaapukansaa

Itis on täynnä puoliapinoita.

• Venäjän kautta. Sieltä on lähtenyt jo yli 10.000 vierastaistelijaa. Osoitat vain normaalia sikäläistä moralittomuutta ja viehtymystä väkivaltaan.

• TäytyisOllaTasaarvoa

Kyl suurmoskeija olis saatava pääkaupunkiimme. Olis värväys paikka kaikille halukkaille.

• Sipilähitler

Sipilän hallitus ajaa kansalaisensa liittymään Isikseen, karmeaa.

• JoiningISISforDummies

Toi on hyvin helppoa!

1. Jätät parran ajamatta. (tässä vaiheessa on etua, jos olet mies)
      2. Lausut Sahadan. (kvg)
      3. Sidot panosvuon vyötäröllesi. (katu-uskottavuuden takia)
      4. Menet parvekkeellesi, jossa karjaset "Jihad!!" ja "Allahu agbar!!!"
      5. Hyppäät alas.
      6. Kannattaa varmistaa kohdassa 4, et parveke on vähintään 8 kerroksessa, tai jää ne neitsyet saamatta!

• allu.ak.baari

Isis tunnusta tekoa isiksen nimissä jot et hyppää jonkun vääräuskoisen päälle.

• MetroMiehiä

ISIS ja ITIS ovat lähes synonyymeja.

• seantil

Tietenkin Isissiin liittymiseen on järkeä, jos asunnoton ja tuloton. Kun palaa takaisin, mitä enemmän on naisia ja lapsia tappanut sitä parempi ohituskaista on Vantaalla omaan asuntoon ja työpaikkaan.
      Em. järjen juoksua en lainkaan ymmärrä, miksei esim Imatran tappajalle järjestetty ohituskaistaa vaan laitettiin pakkohoitoon, sillä yhtään raaemmin hänkään ei ole toiminut kuin palaavat Isis murhaajat.

• tulevavärvätty

Olen 21 ja kiinnostunut enemmän ja enemmän puolen vuoden aikana toiminnasta ja ottanut paljon selvää, vielä ku saisi yhteyksiä ja määränpäästä jonku oppaan mihi meen ni lähtisin saman tie. onko muita innokkaita mukaan / suunnittelemaan yhteistä ajatusta

• Anonyymi

Kyllähän se isis terroristin arki varmasti on sisältöä elämääsi. Pääsee rakentamaan pommeja, teurastamaan ihmisiä ja jopa leikkaamaan päitä irti. Toki kannattaa olla varovainen, jotta et sitten itse pääse hengestä heidän takia. Eivät ole mitenkään kovin sympaattista porukkaa.
        Jos käy niin, et alkaa maa polttamaan jalkojen alla, niin Suomeen olet aina tervetullut hakemaan turvapaikkaa.

• Isisssssssss

Ole isiksen jase

• keitänäitänytonkaan

Nämä mamukriittiset ryhmät kannattavat Isistä, he vainoavat Suomessa kaikkia ryhmiä, joita myös Isis vainoaa. Ota yhteyttä heidän miekkarijärjestäjiinsä, pääset helposti Suomen Isis-ryhmiin.

• Anonyymi

Hedelmällinen suvakkinainen kelpaa patjaksi valmistamaan maksimaalisen määrän uusia Islamin sotilaita.

• Anonyymi

Isis tai itis. Eroa vain ässävikaisilla. Muuten sama.

• Anonyymi

haluan tulla isikseen

• Anonyymi

Haavisto vois auttaa ?

• Anonyymi

kysy isältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe