Riittääkö,jos menee itikseen?
Miten voi liittyä Isikseen
38
2291
Vastaukset
- epätietoinenraumalta
ei.
- pelastuspartio
Samalla kun ilmoittaudut Isis-töihin, niin mainitse minkälaisessa arkussa haluat palata Suomen multiin.
- Anonyymi
pelastuspartio kirjoitti:
Samalla kun ilmoittaudut Isis-töihin, niin mainitse minkälaisessa arkussa haluat palata Suomen multiin.
Kultaisessa jos ei ole liikaa vaivaa
- epätietoinenraumalta
ala SAK:loiseksi ja pysäytä Suomi
Niin, eihän 100 MEUR "maksanut" mielenosoitus, joka pysäytti lähes koko Suomen.
SAK=suomen isis - paskaobama
USAn ja Israelin suurlähetystöistä löytyy neuvoja.
- ISIS_fani
Tilasin jo ISIS t-paidan netistä sekä lipun. Alan ISIS:en yksinäiseksi sudeksi ja radikalisoin itse itseni kotona tietokoneella touhuten. Lopulta tapahtuu, niin mitä tapahtuu, se jääköön vielä auki. Ainakaan minkään SUPON tain muun voi olla aika vaikea puuttua, kun touhuan pelkästään itsekseni. Luen Koraania ja pääsen suoraan paratiisiin kun minusta tulee marttyyri. Enää ei YT-neuvottelut vaivaa.
- uhalla
Minä tykä isisksen toiminta se ola hyväksi suomi nuosule
- siitä_se_alkaa
Menet iltapäivällä,ostat korkeintaan pienen kupin kahvia,,kutsut myös kaverit ja istutte koko päivän varaten pöydän muilta enemmän maksavilla asiakkailta
- Anonyymi
Näin juuri Itiksessä😉!
- äitis_ja_isis
ISIS-fani! Käänny ekeaks muslimiksi, ja opettele arabian kieli.
Muista että Islam ei hyväksy itsaria joten sinun täytyy posauttaa hengiltä vääräuskoisia. Jos siinä nirri lähtee niin sitten pääset paratiisiin, koska se katsotaan että olet taistelun tuoksinassa menettänyt haisevan henkesi. Neitsyitä ei oo koska itse Muhametti oli kiivas vitun mies ja se on korkannut kaikki. - eisinnepääsemillään
Ei Isikseen voi liittyä, värvärit kutsuvat sinne. Jos et ole värvärien kelpuutuslistoilla, et pääse millään mukaan.
Suomalainen ei pääse mukaan ollenkaan, koska Isiksen johtajat ovat katsoneet elokuvan Tuntematon Sotilas. Pelkäävät, että suomalainen ampuu kaikkia tuntemattomia.
Maitojunalla sieltä on moni Suomesta lähtenyt tullut takaisin, kun on hylätty kutsunnoissa.
Sinun on siis vain tyydyttävä puolustamaan Suomea - ilmoittaudu armeijan palvelukseen! - wannabeISIS
Voiko sihen liittyä kuka vaan??
- mutsisoli
Itse kanssa kiinnostaisi, kun ei näytä enää olevan tällä yhteiskunnalla tarvetta työllistää, niin jos sinne sitten edes kelpaisi?
Pankaas tänne niitä yhteystietoja- suomijulli
Taidat jo olla RHC - anarkisti. Ei sieltä kovin pitkä matka ISIKseen ole.
- isis.net
http://www.isis.fi/fi/rekrytointi/ tästä pääsee
- VaariKiikkusTuolista
Kelassa kannatta pistäytyä ennen liittymistä.Niin tulee turvattua rahoitus ennen tulevia kovia aikoja.
- dfxgdhf
Koita onneasi Kampissa:
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/799193/Isis toimii avoimesti turkulaismies tapasi varvaajan ruokakaupassa- Anonyymi
juttu vuodelta 2015
- missä_ero
Itis ja Isis, kuin 2 marjaa
- Käsittämätöntä
On jo meno melkoista menoa Suomen tantereilla!
- kaapukansaa
Itis on täynnä puoliapinoita.
Venäjän kautta. Sieltä on lähtenyt jo yli 10.000 vierastaistelijaa. Osoitat vain normaalia sikäläistä moralittomuutta ja viehtymystä väkivaltaan.
- TäytyisOllaTasaarvoa
Kyl suurmoskeija olis saatava pääkaupunkiimme. Olis värväys paikka kaikille halukkaille.
- Sipilähitler
Sipilän hallitus ajaa kansalaisensa liittymään Isikseen, karmeaa.
- JoiningISISforDummies
Toi on hyvin helppoa!
1. Jätät parran ajamatta. (tässä vaiheessa on etua, jos olet mies)
2. Lausut Sahadan. (kvg)
3. Sidot panosvuon vyötäröllesi. (katu-uskottavuuden takia)
4. Menet parvekkeellesi, jossa karjaset "Jihad!!" ja "Allahu agbar!!!"
5. Hyppäät alas.
6. Kannattaa varmistaa kohdassa 4, et parveke on vähintään 8 kerroksessa, tai jää ne neitsyet saamatta!- allu.ak.baari
Isis tunnusta tekoa isiksen nimissä jot et hyppää jonkun vääräuskoisen päälle.
- MetroMiehiä
ISIS ja ITIS ovat lähes synonyymeja.
- seantil
Tietenkin Isissiin liittymiseen on järkeä, jos asunnoton ja tuloton. Kun palaa takaisin, mitä enemmän on naisia ja lapsia tappanut sitä parempi ohituskaista on Vantaalla omaan asuntoon ja työpaikkaan.
Em. järjen juoksua en lainkaan ymmärrä, miksei esim Imatran tappajalle järjestetty ohituskaistaa vaan laitettiin pakkohoitoon, sillä yhtään raaemmin hänkään ei ole toiminut kuin palaavat Isis murhaajat. - tulevavärvätty
Olen 21 ja kiinnostunut enemmän ja enemmän puolen vuoden aikana toiminnasta ja ottanut paljon selvää, vielä ku saisi yhteyksiä ja määränpäästä jonku oppaan mihi meen ni lähtisin saman tie. onko muita innokkaita mukaan / suunnittelemaan yhteistä ajatusta
- Anonyymi
Kyllähän se isis terroristin arki varmasti on sisältöä elämääsi. Pääsee rakentamaan pommeja, teurastamaan ihmisiä ja jopa leikkaamaan päitä irti. Toki kannattaa olla varovainen, jotta et sitten itse pääse hengestä heidän takia. Eivät ole mitenkään kovin sympaattista porukkaa.
Jos käy niin, et alkaa maa polttamaan jalkojen alla, niin Suomeen olet aina tervetullut hakemaan turvapaikkaa.
- Isisssssssss
Ole isiksen jase
- keitänäitänytonkaan
Nämä mamukriittiset ryhmät kannattavat Isistä, he vainoavat Suomessa kaikkia ryhmiä, joita myös Isis vainoaa. Ota yhteyttä heidän miekkarijärjestäjiinsä, pääset helposti Suomen Isis-ryhmiin.
- Anonyymi
Hedelmällinen suvakkinainen kelpaa patjaksi valmistamaan maksimaalisen määrän uusia Islamin sotilaita.
- Anonyymi
Isis tai itis. Eroa vain ässävikaisilla. Muuten sama.
- Anonyymi
haluan tulla isikseen
- Anonyymi
Haavisto vois auttaa ?
- Anonyymi
kysy isältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481