Ja kuitenkin olen noin nelikymppinen mies.
Nainen jota tapailin oli ihminen johon ihastuin. Piti samoista asioista kuin minäkin ja oli sellainen kauniin pyöreä jollaisesta pidän.... mutta.... Kohteli mua huonosti. Peruutti tapaamisia, halusi omaa aikaa ilmoittamatta kuinka paljon (välillä jopa 1kk ilman mitään yhteydenpitoa). Sanoi pitävänsä musta mutta lopulta jätti koska ei kuulemma ollut tunteita mua kohtaan. Jokaisilla treffeillä tunsin olevani jotain muuta kun haluttu koska edes ulos ei voitu mennä yhdessä, siis edes kauppaan ilman että hän olisi viilettänyt kovaa edellä.
Tapasin uuden. Pidän hänestä ja hän kohtelee mua hyvin ja järki sanoo että älä päästä irti vaikka kaikki on toisin. Me ei pidetä samoista asioista. Sen sijaan hän kohtelee mua hyvin, haluaa kulkea mun kanssa julkisesti, näyttää tunteensa ja sanoo rakastavansa mua ja tekee kaiken oikein.
Onko normaalia haikailla ihmisen perään joka on epäluotettava eikä edes välitä musta?
Jokatapauksessa aion keskittyä tähän joka nyt on, oli se oikein tai väärin koska hän on oikeasti parasta mun elämässä.
Onko muilla yhtä ristiriitaisia kokemuksia vai olenko ihan teini? :D
Tunteet kuin teinillä
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778