gyrokset, ruuat ja leipomotuotteet löytää? Kiitos
Mistäs ixian parhaimmat
5
136
Vastaukset
- kreikkaan_takas
Olin itse Ialyssoksessa, ja luulin sen olevan toiselta nimeltään Ixia. Ilmeisesti Ixia on lähempänä kaupunkia kuitenkin? Mutta siis Ialyssoksessa oli kahvila nimeltä Cake Box, josta sai hyvää kahvia ja ainakin ihania leivoksia/kakunpaloja. Aika makeita ne ovat, mutta aina joskus kävin nauttimassa. Tässä linkissä on kartta, josta näette sen sijainnin. Muutakin sieltä sai esim. leipää ja jäätelöä, mutta minä söin vain noita taivaallisia kakkuja (olikohan hinta kesäkuussa 2,5 euroa per pala).
- se-linkki
http://www.greece.com/photos/destinations/Dodecanese/Rhodes/Ancient_Location/Ialyssos/The_Cake_Box_near_the_beach_of_Trianda,_Ialyssos,_Rhodes,_Greece/48531477
- linkitön
No tämä ovela sivu ei anna lisätä linkkiä, joten laittakaa guugleen kahvilan nimi - taitaa pelätä, että mainostan :) tätä suomi24 siis.
- rhodi
Ixiassa kannattaa ehdottomasti kokeilla Sirtaki-nimistä ravintolaa. Vaatimattoman näköinen paikka mutta ruoka on todella hyvää. Myös esim. Coconut ja El Creco eivät tuota pettymystä.
- Tahvo12
Pikku silta ja sen kupeessa vasemmalla puolella tosi hyvä ravintola. Iso piha ja pöytiä muistaakseen,paikalliset käyvät siellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015