Hei,
Tarvitsisin vähän vinkkejä miten aloittaa perinneaseilla ammunnan.
Kiinnostus olisi m/39 kivääriammuntaan.
Minkälainen luvan hankintaprosessi ko. aseelle on? Minulla on jo metsästyskortti ja haulikkko. Mutta en kuulu mihinkään ressuporukkaan. Ampumaseuraan kuulun ja metsästysseuraan. metsästykseen tuskin tuota asetta poliisisetä uskoo minun käyttävän? Eli lähinnä huolestuttaa miten poliisisetä suhtautuu perinneaseammuntaan?
perinneammunnan aloittaminen
kysyjämän
1
1122
Vastaukset
- ressut
Mikset liity reserviläisiin? Meillä on ainakin rentoa porukkaa ja kerran vuoteen järjestetään perinneasekurssi, jossa tietoa jaetaan.
Aselle saat luvan perusteina metsästys ja tarkkuusammunta. Voit määritellä myös tuon perinnekiväärin. Polliisi suhtautuu kaikkeen johdettuun, turvalliseen harrastukseen myönteisesti. Ennemmän olisin huolissani, jos yrittäisin hakea ressukiväärille lupaa. Senkin saa helposti, kunhan edellytykset täyttyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846