mun toinen marsu hamstraa kaiken.

Marsuni

Mun toinen marsu Tepe syö kaiken ruuan ja ei jätä Vilulle, eli mulla on kaks poika marsua jotka ovat veljelsiä. Pelkään että Vilusta tulee alipainoinen kun se on jo hirvee laiha ja Tepe sit taas sika läski, tää on menny niin että Tepe on niinku pomo ja se määrää Vilua, mutta eihän se amna sen syödä melkee mitää! Miten saan lihotettua Vilun? Annanko sille oman ruuan ja otan Tepen pois häkistä vai häh?

3

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afgadfghf

Oletko kokeillut laittaa vähintään kahteen paikkaan heinää ? Jos sitä on rajattomasti kahdessa paikkaa niin se toinen marsu ei vain voi kieltää toista syömästä mikäli haluaa itsekkin syödä. http://personal.inet.fi/cool/djfunk/marsula/body/artikkelit_pakkoruokinta.html
      tuolta löytyy vinkkejä tukiruokintaaan. Suosittelen tekemään poikaspelletin pohjalta tuon mössön niin marsu lihoaa nopeammin. Anna sitä sille hoikalle marsulle joka päivä tarkempaa annostusta en osaa sanoa. Kannattaa kirjata paino muistiin. Jos paino ei ala nousemaan niin kyseessä voi olla myös tauti.

• Sedä

Edellisen vinkki on hyvä, eli heinää useampaan paikkaan reilusti. Pelletit ja tuoreruoka kannattaa antaa niin että erotat marsut siksi aikaa, niin molemmat saa syötyä oman osansa. Suosittelen myös tarkistamaan laihan marsun hampaat varmuuden vuoksi, että se saa syötyä kunnolla.

• Marsufani05

Kannattaa ottaa toinen marsu häkistä ja antaa toiselle jotain herkkua vaikka kurkkua.;)Tai sitten opettaa marsulle kädestä otteminen ja tarkkailla marsun painoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe