Mikä on Mikkelin paras pitseria?
Paras pitseria
17
2238
Vastaukset
- VarmastiOn
Veikon Pizzeria.
- Angela-fani
Aivan paras monen vuoden kokemuksella:
http://www.angelakebab.fi/index.php - Es-market
Rosso.
- Italyotava
Mannilan kartano
- Äskentuli
Veikon salamisillipizza Veikon juustolla ja talon kastikkeella. Kohta lähtee taju!!
- dfg123
mene veikkoines teini muualle. Ota unelmaveikko mukaasi. siis Vaikkoahan ei ole olemassa kuin pakkomielteisen hullun päässä.
- Italialainen
Jos Mikkelissä meinasit syödä pitsaa, niin kannattaa tehdä itse pitsansa.
Mikkelissä ei osata tehdä pitsoja. - hyvvee_on
Ristiinassa Sheriff, kebab pizza kannattaa testata, mahtava herkku.
- mkkkmggh
SAARIOISEN PERUSPIZZA kaupasta, on oksettava.
- AngelaForTheWin
Angela! Ei voi olla parempaa supersalami pitsaa! Aivan täydellinen. Myös kebabit on todella hyviä, eikä annokset ole liian pieniä.
- AMA2
Kyllä vaan Angelasta saa maukkaan makuisia ruokia.Tosin nyt on pariin kertaan tullut lisänä KARVOJA sekä pizzan että kebapin lisukkeeksi.Joten harmi homma,mutta en enää astu jalallani siihen puljuun :(
- Supersalami-Napoli
Supersalami on todella hyvää, mutta kokeilepa Napoli-pizzaa, saatat tykästyä siihenkin. Omasta mielestä noi 2 pizzaa on parhaimpia. :)
- MD_MD_MD
Memory Dreams ehdottomasti!
- heippahei1
Kuka on se Angelan naismyyjä? Se tumma.
- Triplajuusto
Kaikki Mikkelin keskustan pizzeriat olen testannut. Angelassa paras kebab ja hyvät pizzat. Muiden paikkojen kebut eivät maistu. Anforasta saa myös hyvää pizzaa.
- EiOleYhtä
Kaikkia keskustan ählämipitserioita vuosikausia kolunneena täytyy todeta, että laatu heittelee jokaikisessä, joten hyvin vaikeaa on yhtä mainita. Angela ja anfora ehkä kuitenkin tasaisimmat laadultaan tässä "laatu heittelee"-pitseria kategoriassa.
- Anonyymi
Up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907