Hei kaikki jotka omistavat nenäkorun (ei siis septumia) :)Pitääkö rengasta pyöritellä paranemisvaiheessa vai putsata ympäriltä vain? Joissakin palstoilla luki että missään nimessä ei saa pyörittää joissain taas sanottiin että pitää pyöritellä joten toivoisin saavani oikean vastauksen :)
nenärengas
3
157
Vastaukset
- renkula12346
Oikean vastauksen saat kysymällä lävistysliikkeestä. Laita esimerkiksi sähköpostia johonkin liikkeeseen! :)
- 7656423432
Korua ei kannata liikutella, siihen ei ole tarvetta. Pumpulipuikolla voi puhdistaa kuivuneen arpikudoksen. :)
- tietäjä666
Se, mihin tuo väite "korua ei saa pyöritellä" perustuu varmaankin siihen että paranemisvaiheessa renkaaseen kuivuu kudosnestettä, ja pyörittäessä kuivunut kudosneste saattaa repiä reiän auki, joka sitten hidastaa lävistyksen paranemista. Eli tähän toimii hyvin veden valuttaminen lävistyksen päälle, jolloin kudosneste pehmentyy ja lähtee sitten itsekseen/voit pyyhkäistä pehmentyneen kudoksen pois pumpulipuikolla. Itse olen suihkussa ollessani pyöritellyt lävistysrengasta ihan vähän, mutta vasta sen jälkeen kun kuivunut kudosneste on lähtenyt korusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295