Olihan kalianki hinta raas noussu pilviin 0,3 hinta 5€ ompahan pitkätukalle rahan ahneus iskeny..
Terwapop terassi
20
671
Vastaukset
- ei_kiitos
Aina voi äänestää jaloillaan....
- Cloudcastle22
Joo, ei ole pakko ostaa. Ryminällä vain alas pilvilinnoista!
- Anonyymi
Nyt sentaas näkkee ketkä osaa tsuida kun kutsuu rytmi tanhssi kesto päällysteelle
- terotero
Jos ei oo rahaa niin pysy kotona!
- tukkapitkä
Halapaahan tuo on 0,4l Seinäjoella vauhtoajoissa 7e!
- pannomiehet
Täällä saa pillua kun rouvat pääsee irti:)
- ensvuonna.uudestaan
Olet oikeassa.... sormus näytti tuollakin mimmillä olevan joka aamulla heräs mun vierestä.... eikä muuten ollu mun oma muija. : ) Kiitos Kuortane.... jälleen kerran!
- Suaeiuskokukaan
Hah hah hah. Vanhanpojan päiväuni! :D
- hyihelvetti
Nää samat vosut jakaa persettään sormuksista välittämättä:) metsäautoteillä vilskettä riittää ja Se omin silmin nähty!
- kyrpäkyrpä
Köyhät voi pysyä kotona.
- Anonyymi
Teemu mäkin itken
- impiuhkea
Tämähän on hyvä syy kerran vuodessa lähtee pettämään kihlattuaan tai puolisoaan. Esiintyjä Nykänen kertoo kaiken oleellisen tapahtuman tasosta! Kierrän kaukaa moisen juhlinnan
- banomiäs
Oot nyfferö mammanpoika.
- noxu
köyhälle tuppaa olemaan kaikki kallista
- älämölöä
Kiitos sulle brunette sulhasen lainasta... Hyvin kelpas sulholles kun ite pihtaat.
- Anonyymi
Keilabaari 9 euroa, aaltohotelli 7-8 e. Näköalahinnat. Juo kaljas pushkissa. Edullisesti.
- Anonyymi
Pirkka taitaa olla vaan vähän yli euron tölkki 😉
- Anonyymi
Paljonko oli siiderit?
- Anonyymi
Opistolla siideri 7,20 €.
- Anonyymi
Hyvä että joku viittii tehdä jotakin,kadehtijat karehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728