Valtiontukea uskonnonvapaus.fi-sivustolle?

Tämä oli toisessa ketjussa, mutta otetaan nyt ihan erikseen: Tulisiko valtion tukea uskonnonvapaus.fi-sivuston kehittämistä? Miksi, tai miksi ei?

9

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ProjektiaPukkaamaan

Kyllä! Ei muuta kun projektihakemusta valmistelemaan.

• Tämähän melkein kuin julkinen palvelu ihmisoikeus- ja uskonnonvapausasioista, ja siten tuen arvoinen.
      Hyvä ja kattava tietopaketti, mutta tätä voisi täydentää vielä selkeillä, lyhyillä artikkeleilla keskeisimmistä aihealueista; hakusanojen läpikahlaaminen voi olla uuvuttavaa jos haluaa alkuun vain perustietoja oikeuksistaan tms.

Jos palvelua haluaisi vielä laajentaa, niin muutamalle eri kielelle voisi kääntää ainakin tärkeimmät ydinasiat, esimerkiksi eri maahanmuuttajaryhmiä varten. Tämäkin tietysti vaatii paljon aikaa ja resursseja, mutta olisi myös tärkeä yhteiskunnallinen tietopalvelu. Kyllä tätä pitäisi valtion tukea.

• Nimenomaan kääntämiseen oikeasti tarvittaisiin avustusta, jos lähdettäisiin todella monelle kielelle kääntämään.

Tosiaan tuo kaipaa koko ajan enemmän ihmisläheistä näkökulmaa: "Jaa oikeusasiamies? Häh? Mitä tämä minulle tarkoittaa?" Tätäkin on pohdittu, ehkä jonkinlaista elämänkaarimallia voisi yrittää.

• Toisessa ketjussa Rahahanat.kiinni kommentoi: "Tietenkään vaparien propagandasivua EI PIDÄ kustantaa valtion varoista."

Mutta tämä sivuhan ei ole uskontokritiikkiä! Missä http://uskonnonvapaus.fi sisältää "vaparien propagandaa"? Vrt. esim. ihmisoikeudet.net, joka on saanut valtiontukea.

• Rahis, tässä nyt olisi oikein avaus valtiontuesta. Miksi kommentoit montaa muuta ketjua, mutta et tätä?

• jori.mantysalo kirjoitti:

Rahis, tässä nyt olisi oikein avaus valtiontuesta. Miksi kommentoit montaa muuta ketjua, mutta et tätä?

Ja muistutuksena, ihmisoikeudet.net on saanut tukea.

• Toisessa ketjussa (miksi ei kommentoi täällä?): "Miten luotettvana voidaan pitää propagandistin väite, että ei esitä propagandaa? Got it?"

Eli ei edes yhtä ainokaista esimerkkiä virheestä artikkelista, puolueellisesta sanamuodosta tms. Ei ainuttakaan, ei vaikka noin sadasta tekstistä olen aloittanut keskustelun.

• Ehkä tässä ketjussa voisi myös muuten haukkua sivustoa. Huonot vaalikoneet ja surkea ulkoasu, väärää tietoa ja liian sekava... Pitääkö minun hiljaisuudesta päätellä, että ei löydy valitettavaa?

• Tämäkin on jäänyt vastausta vaille. Odotellaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7823
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4823
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2838
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      62
      2564
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe