Teetin Jyväskylässä laaturemonteilla katon ja nyt kun olen soitellut perään ja tehnyt reklamaation katosta joka vuotaa jo nyt. Ei kuulemma ole vuotanut kun työ on valmistunut ja väittävät että minä olen syypää tähän. En tiedä miten se on mahdollista kun en ole katolla käynyt huonon selkäni vuoksi. Nyt olen tapellut heidän kanssaan jo 2kk ilman tulosta, tai tuloksena olen saanut haukut ja kuulemma heidän lakimies ottaa yhteyttä lähiaikoina. Harmittaa näin jälkeen päin kun en ottanut toiselta ja pienemmältä firmalta
Hämeen laaturaportti kusettajana
Huono-selkainen
4
94
Vastaukset
- trollilolliloo
Hyvä trolli!!
"Harmittaa näin jälkeen päin kun en ottanut toiselta ja pienemmältä firmalta" Eli omalta firmaltasi jolla on työt vähissä? - Trollikotosiaan
taitaa olla totta joka sana aloittajalla
- fhghg
Paikallinen yksityisyrittäjä tekee työt yleensä hyvin koska vastaa itse henkilökohtaisesti takuusta. Isoissa firmoissa kukaan ei ota vastuuta.
- agregaatti
Käytä ulkopuolista arvioijaa katsomassa miksi katto vuotaa. Arvion perusteella pystyt lähestymään vastapuolta oikestoimienpuitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856