Mielipiteitänne tarvitaan nyt ettei tarvi juoda aina koko kahvipakettia jos ei tykkääkkään siitä.
Mikä laatu parasta kaupan normaalista valikoimasta
4
118
Vastaukset
- halpakinvoiollahyvää
Nykyään olen käytänyt vain S-ryhmän suodatinkahvia - alle 3 ekee paketti, joten ei kaada talouttasi vaikka et pitäisikään siitä.
Jotenkin vain kahvin maku on hyvä ja tulen edelleen käyttämään sitä Juhla-Mokan sijaan.- Uuttalaatua
Tarkoitin kylläkin että mikä on juhlahetkiin parasta niistä mitä saa normaali kaupasta eikä mistään erikoisliikkeistä. :-\
- koffeiini
Uuttalaatua kirjoitti:
Tarkoitin kylläkin että mikä on juhlahetkiin parasta niistä mitä saa normaali kaupasta eikä mistään erikoisliikkeistä. :-\
Käsitin, että etsit arkikäyttöön maistuvinta kahvia - S-ryhmän kahvin lisäksi myös luomu Kulta-Katriina on myös juotavaa eikä hintakaan ole paha.
Et kertonut mitä paahtoastetta tai jauhatusta olet ajatellut eli pannu- tai suodatinkahvia, ranskalaista, italialaista tai kreikkalaista kahvia - viimeiset vain vaativat omat keittimensä eli ehkä on parempi pysytellä suodatinjauhatuissa.
Pohjoismaiseen makuun parasta taitaa olla ruotsalaisen Löfbergin kahvit, joita saa tavallisena puolen kilon pakettina suodatinkahvina - hinta vain on aika mesevä eli yli 5 ekee.
Toki Pauligin Presidenttikin käy hyvin ja aikoinaan olin tykästynyt Brazil-sekoitukseen, mutta en ole sitä vähään aikaan juonut, joten mausta en uskalla sanoa mitään.
- hookoon_sininen
Ensimmäinen juttu kahvissa on se, että käytetään paahdettua kahvia eikä sitä joka on käväissyt paahtimon ovella. Sen jälkeen voi alkaa eritellä vivahteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299