Vuosi vaihtuu piakkoin,sen jälkeen ollaankin kevään/kesän korvalla yllättävän pian.Ikäväkseni olen todennut tässä kaupungissa asiat etenevät uskomattoman hitaasti,niin myös nakurannan osalta.Kyseinen ranta sopisiL:Rannan imagoon mainiosti,kesä/turisti/matkailu kaupunkiin kyseinen ranta,karusellien,hiekkalinnojen,maailmanpyörien sekaan.Täällä käy kesäisin turisteja keski Euroopasta jotka eivät varmaankan hyjeksi kyseistä rantaa.Niin saisihan L:Ranta siitä uuden matkailuvaltin,sehän olisi suorastaan markkinarako.Ei voida vedota edes kireään taloudelliseen tilanteeseen,koska rannan perustaminen tulee edulliseksi,vaatii ainoastaan kyltin jossa kerrotaan että tällä alueella otetaan aurinkoa alastomana!
Kesäksi Nudistiranta lappeenrantaan!!
13
2310
Vastaukset
Ajatuksessasi on ideaa! Kannatetaan!
- juu
Olisi aika upea juttu. Miettnyt joskus kesäisin rannassa katsellessa kun aivan pienet penskatkin pitää tunkea uimapukuihin. Kaikilla ei ole varaa eikä mahdollisuutta omaan kesämökkiin, jonka rannassa uida alasti. Tosin täälläkin on paikkoja joissa voi varauksella uida nahkasillaan, mutta olisi hienoa kun voisi ihan vapaasti olla vapaasti. Turha vedota että sitten kaiken maailman hiipparit ja runkkarit kiehäisi ympäristössä, niinhän niitä kiehnäsi viimekin kesänä paikoissa jotka suinkaan eivät olleet mitään nakurantoja. Käteenvetäjiä riitti lähes joka niemeen notkoon ja saarelmaan.
- Himmeli
En ole koskaan ymmärtänyt nakurantoja ja siellä käyvijöiden pointtia, mikä hemmetti siinä oikein viehättää? Voisitteko hieman valaista asiaa..? Jonkinasteisesta tirkistelynhalustahan siinä on takuulla kysymys, väititte sitten mitä tahansa. Mutta ei kai siinä mitään, jokainenhan polskii tyylillään... Itse tosin en haluasi nähdä vapaasti vilkkuvia pöheikköjä, palleja enkä vatsamakkaroita niinikään. Ellen sitten edes ihan pikkiriikkisen verran kiihottuisi niistä... ;)
- juu
Himmeli kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt nakurantoja ja siellä käyvijöiden pointtia, mikä hemmetti siinä oikein viehättää? Voisitteko hieman valaista asiaa..? Jonkinasteisesta tirkistelynhalustahan siinä on takuulla kysymys, väititte sitten mitä tahansa. Mutta ei kai siinä mitään, jokainenhan polskii tyylillään... Itse tosin en haluasi nähdä vapaasti vilkkuvia pöheikköjä, palleja enkä vatsamakkaroita niinikään. Ellen sitten edes ihan pikkiriikkisen verran kiihottuisi niistä... ;)
Häkellyttävän tiukkapipoisia vastauksia,liekö kylmyydellä ja pimeydellä vaikutuksensa. Ehkä tässä nyt menee suvaitsevaisuuden raja, jota itse en tajua lainkaan. Jos kerran olet sitä mieltä, että kyse on tirkistelyn halusta, niin mitäpä tuota sen enempää valaisemaan, sinulla on vahva mielipiteesi, joka minun mielestäni on paitsi ahdasmielinen niin väärä. Ihan itseäni ajattelin tässä asiassa. Saisi olla auringossa ilman inhottavan tuntuisia uimavermeitä,voisi nauttia uidessa veden kosketuksesta ihollaan. Nykyisen uimavermeet on niin olemattomat ettei tarvitse mennä nakurannalle nähdäkseen toisten vatsa-ym. makkaroita, hyvä jos peittävät sen mikä muka niin sovinnaisesti pitääkin. Väittääkö joku ihan pokkana, etteivät ole ikinä edes mielineet uimaan alasti ? Uskallan eppäillä, tai sitten teillä kaikilla on oma mökkiranta jossa voi mennä pallit ja pöheiköt vilkkuen. Tiedä häntä, minulla ei ole, ja haluaisin joskus mennä minäkin, makkaroineni kaikkineni.
- Himmeli
juu kirjoitti:
Häkellyttävän tiukkapipoisia vastauksia,liekö kylmyydellä ja pimeydellä vaikutuksensa. Ehkä tässä nyt menee suvaitsevaisuuden raja, jota itse en tajua lainkaan. Jos kerran olet sitä mieltä, että kyse on tirkistelyn halusta, niin mitäpä tuota sen enempää valaisemaan, sinulla on vahva mielipiteesi, joka minun mielestäni on paitsi ahdasmielinen niin väärä. Ihan itseäni ajattelin tässä asiassa. Saisi olla auringossa ilman inhottavan tuntuisia uimavermeitä,voisi nauttia uidessa veden kosketuksesta ihollaan. Nykyisen uimavermeet on niin olemattomat ettei tarvitse mennä nakurannalle nähdäkseen toisten vatsa-ym. makkaroita, hyvä jos peittävät sen mikä muka niin sovinnaisesti pitääkin. Väittääkö joku ihan pokkana, etteivät ole ikinä edes mielineet uimaan alasti ? Uskallan eppäillä, tai sitten teillä kaikilla on oma mökkiranta jossa voi mennä pallit ja pöheiköt vilkkuen. Tiedä häntä, minulla ei ole, ja haluaisin joskus mennä minäkin, makkaroineni kaikkineni.
Taitaa se pipo kiristää enemmän siellä päässä. Pilke silmäkulmassa kirjoitettua viestiä ei ymmärretä vaikka on silmänisku perässä... En nyt jaksaisi enää jauhaa tästä asiasta mutta eikö täältä nyt löytyisi paikkoja missä voi hyppiä veteen alasti ilman että tarvitsisi perustaa jotain erillistä nudistirantaa..? Jos itse joskus haluan uida alasti, niin teen sen mieluiten yksin tai oman kumppanin kanssa, EN niin että rasvaiset vanhat ukot silmät kiiluen seuraisivat pulikoimistani/auringonottoani. Korjatkaa jos olen väärässä (tuskin olen), kyseisillä rannoilla takuulla riittää niitä pervojakin?
- hmmmm
Anteeksi, mutta missä Lappeenrannassa on uimaranta? Rantaviivaa kyllä piisaa mielin määrin, mutta uimarantaa en ole löytänyt.
- Maija
Siinä kun tullaan sairaalalta satamaan päin on uimaranta hyppytorneineen kaikkineen. Täältä Sammonlahdesta/Skinnarilasta niitä löytyykin sitten useampia...
- Auringon palvoja!
Maija kirjoitti:
Siinä kun tullaan sairaalalta satamaan päin on uimaranta hyppytorneineen kaikkineen. Täältä Sammonlahdesta/Skinnarilasta niitä löytyykin sitten useampia...
Kyllä tastä kaupungista löytyisi sopiva aurinkoinen ranta alastomille auringon ottajille,rantaviivaa riittää yllin kyllin.Paikka voi olla suhteellisen lähellä leirintäaluetta matkailijoita ajatellen,esim korkkitehtaanranta.Mikä kiehtoo rannalla alastomana oleilusta,nautin tavattomasti,hieno aurinkoinen sää lämpötila 25-28c,vaatteet pois yltä kiristämästä,vieno tuuli henkäilee iholle järveltä,saa kauniin rajattoman rusketuksen,mukaan hyvää lukemista,ei siinä ole kysymys tirkistelystä,paljastelusta.Porin Yyterissä on ranta,samoin Turun Ruissalossa,Helsingin edustalla Pihlajasaaressa,L:Ranta olisi Kaakkois-Suomessa todella sopiva kohde,varmaan vetäisi useamman turistin kaupunkiin siinä missä joku karusellikin:
- Coiffeur
Auringon palvoja! kirjoitti:
Kyllä tastä kaupungista löytyisi sopiva aurinkoinen ranta alastomille auringon ottajille,rantaviivaa riittää yllin kyllin.Paikka voi olla suhteellisen lähellä leirintäaluetta matkailijoita ajatellen,esim korkkitehtaanranta.Mikä kiehtoo rannalla alastomana oleilusta,nautin tavattomasti,hieno aurinkoinen sää lämpötila 25-28c,vaatteet pois yltä kiristämästä,vieno tuuli henkäilee iholle järveltä,saa kauniin rajattoman rusketuksen,mukaan hyvää lukemista,ei siinä ole kysymys tirkistelystä,paljastelusta.Porin Yyterissä on ranta,samoin Turun Ruissalossa,Helsingin edustalla Pihlajasaaressa,L:Ranta olisi Kaakkois-Suomessa todella sopiva kohde,varmaan vetäisi useamman turistin kaupunkiin siinä missä joku karusellikin:
Miten näin pienessä paikassa voisi olla nakuran-
ta ? Ei taitaisi löytyä montaakaan nakuilijaa,
kun vähän isomman kaupungin Pihlajasaaren naku-
rannassakaan ei montaa ihmistä päivässä käy.
Tai siihen Halkosaaren rantaanhan voitaisi täl-
lainen perustaa ja katsomot Linnoituksen puolelle. - stadista kotoisin
Coiffeur kirjoitti:
Miten näin pienessä paikassa voisi olla nakuran-
ta ? Ei taitaisi löytyä montaakaan nakuilijaa,
kun vähän isomman kaupungin Pihlajasaaren naku-
rannassakaan ei montaa ihmistä päivässä käy.
Tai siihen Halkosaaren rantaanhan voitaisi täl-
lainen perustaa ja katsomot Linnoituksen puolelle.pääkaupungin nakurannalla ja se täytti odotukset. Ihmiset olivat yhtä neutraaleja ja luonnollisia kuin bikinipakkorannoillakin! Ainoastaan mereltä päin saattoi havaita tirkistelijöitä, mutta eivät hekään liian lähelle rantaa uskaltautuneet. Kiikaroivat vain veneissänsä sopivan välimatkan päässä! En kyllä usko, että Lappeenrannassa nakuranta "löisi leiville"! Ei ole tarpeeksi uskallusta.
- Coiffeur
stadista kotoisin kirjoitti:
pääkaupungin nakurannalla ja se täytti odotukset. Ihmiset olivat yhtä neutraaleja ja luonnollisia kuin bikinipakkorannoillakin! Ainoastaan mereltä päin saattoi havaita tirkistelijöitä, mutta eivät hekään liian lähelle rantaa uskaltautuneet. Kiikaroivat vain veneissänsä sopivan välimatkan päässä! En kyllä usko, että Lappeenrannassa nakuranta "löisi leiville"! Ei ole tarpeeksi uskallusta.
Taisit käydä Seurasaaren nakurannalla, missä
miehet ja naiset ovat jaettu lautaseinällä toi-
sistaan erilleen.
Pihlajasaaren nakuranta nyt on niin pusikkoinen
ettei ole väliä onko vaatteita vai ei. - stadista kotoisin
Coiffeur kirjoitti:
Taisit käydä Seurasaaren nakurannalla, missä
miehet ja naiset ovat jaettu lautaseinällä toi-
sistaan erilleen.
Pihlajasaaren nakuranta nyt on niin pusikkoinen
ettei ole väliä onko vaatteita vai ei.Lauta-aita erotti miehet ja naiset.
- löytyy
monta. sairaalalla myllysaaren ranta, sammonlahessa punaiset hiekat ja skinnarilassa oma ranta, ent. chymoksen vieressä korkkitehtaan ranta ja varmasti muitakin löytyy.. Korkkis on kyl paras ranta mitä koko kaupungista löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823