Minkä väristä pukua suosittelisitte kellertävän keskikokoisen koiran esittäjälle?
Minkä värinen puku?
5
93
Vastaukset
- Farkut
Farkkuja ja teepaitaa. Kyllä koiran käytös on kaiken A . Valitettavasti monellekkaan näyttelykoiralle ei ole tottelevaisuuskoulutusta kunolla annettu hinaavat esittäjäänsä.
- Kehässäkäviä
Eri väriset vaatteet mitä koira on. Esim jos koira on musta vältä mustia vaatteita. Itselläni musta valkea koira niin kehässä punaiset farkut sininen paita ja sininen jakku
- yyiiutyu
Moi! Mitä kaikkea näyttelyissä käyvälle koiralle kannattaa opettaa? Minulle on tulossa pian koiranpentu, joka on lupaava näyttelyiden kannalta. Minulla on hyvin vähän näyttelykokemusta, katsomassa olen vain aikoinaan käynyt.
- Farkut
Pitää osata olla paikallaan,ravata antaa katsoa hampaat, kivekset. Ei saa toisista koirista hermostua.
- tollasta
Jo's itte kavis nayttelyissa nii pukeutuisin nain t-paita. villapaita. khakihousut. farkut. puku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076