Vieläköhän olet tavoiteltavissa.Olisi paljon kyseltävää.
nimim.masseur
8
354
Vastaukset
- azoritonhieno
Masseurin mainioita matkavinkkejä minäkin olen kaipaillut. Jokin muutos on tapahtunut. Hänen entiset sivunsa www.ofinlandes.com ovat poissa ja tilalla on vain mainoksia. Liekö mies enää Azoreilla ollenkaan? Vai onko kyllästynyt ilmaiseen matkailuneuvontaan? Mutta tältä suomi24 palstalta löytyy vielä hänen vastauksiaan ja vihjeitään Azorien matkailuun vanhoista osioista.
- Azorit
Hei - Olen nähnyt MASSEUR -nimimerkin Azorien sivustalla.
Hän asuu Azoreilla.- Ihaankstosi
et sattunut katsomaan päiväyksiä...
- hierottavaksi
Tämä masseur on mitä todennäköisimmin Simo Salin. Hän on hieroja Azoreilla. Nettisivut www.masseurazores.com. On puh.numerot ja sähköpostit. Facebook näkyy olevan myös. Hierontahinnat näkyy olevan vain 20-25€ tunti. Onkohan töitä niin paljon, että ei ennätä vastailla turhanpäiväisiin nettikyselyihin.Mutta voipihan sitä mennä parin tunnin hierontaan, niin siinä kyllä ennättää kysellä aika paljon.
Jostain syystä "masseur" on poistunut takavasemmalle. On juuri tuo sama henkilö. Paljon hyviä juttuja on saatu häneltä Madeiraa ja Azoreita koskien.
- obrigado
Masseurin asiantuntevia ja sivistyneitä kommentteja kaipailen minäkin. Toivottavasti hänellä on kaikki ok!?
Sivunsa menneet aika lailla vähäisiksi. Tosin muutamat arvostelivat hänen asiantuntevia kommenttejaan. Josko olisi suuttunut niistä.
- klkjh
Ehkä hän ei halua olla enään itesetään selvä ja ilmainen neuvonantaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319