Kaipaisiko joku muukin perinteisiä kirjeitä? Olisi kivaa useammin raapustella paperille ajatuksiaan ja saada postin mukana vähän useammin oikea kirje. Joitain vaatimuksia kuitenkin olisi, niin kuin sinullakin varmaan. Kirjoittelu saisi mennä hieman pintaa syvemmälle ajoittain, koska pohdiskelen usein asioita, mutta mitään ihmeellisen intellektuellia tekstiä ei tarvitse suoltaa. Elän itse perhearkea äitinä, käyn töissä, kaikkea tavallista, mutta tunnen usein hiukan ulkopuolisuutta muiden joukossa. Toivon, että kestät erilaisuutta. Iältäni olen 37. Sinä voit olla minkä ikäinen tahansa, mielellään vanhempikin, eikä sukupuolella todellakaan ole väliä, mutta taitaa olla naisten puuhaa ne perinteiset kirjeet...
Pistä jotain itsestäsi sähköpostiini, niin katsotaan, jos tästä jotain irtoaisi!
paperilla @ elisanet.fi
Asioita paperille
paperilla
3
107
Vastaukset
Laitoin sulle postia :)
- yksiyksintaas
Olis kiva kirjoittaa, mutta usein teillä on rajoittunut tuo ajattelumaailma asioista joista vois kirjoittaa.... monet joiden kanssa kirjoitin etanapostia, niin lopetti sen kun se olis kuitenkin vaatinut ajankäyttöä..... ei tarvi kirjoittaa kirjettä viikossa.... tai sit se loppuu vaan siihen kun elämät on ihmisillä niin erilaisia.....
ei yksinoleva voi kirjoittaa naimisissa olevalle.- paperilla
No, tiedä onko ajatusmaailmani kovinkaan tyypillinen naimisissa olevalle. Ystävinä on yksineläjiäkin. Terv, ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111