Seksi meni..

Kari-Pekka

Lapsen syntymän jälkeen meni sitten kummaltakin halut seksiin.Olin mukana synnytyksessä,kamalaa kateltavaa ja alapää vaimolta on ihan löystynyt,enkä pysty olemaan hänen kanssaan.Vaimoakaan ei onneksi huvita.Tosin minä olen käynyt vierailla,ei sitä voi olla ilmankaan.Lapsi on jo kolmen vanha.Hieman omaatuntoa kolkuttaa,mutta minkäs sille voi.

12

5410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Olisiko syytä keskustella ongelmista ja hakea apua? Ihan molempiin. Sekä psyykkisiin että fyysisiin ongelmiin. Tuskin asiaa ainakaan auttaa tuo vieraissa käyminen. Kuitenkin jo kolme vuotta mennyt, niin suosittelisin ihan lääkärin kanssa juttelemista.

• hah

"kamalaa kateltavaa ja alapää vaimolta on ihan löystynyt"
      Olisit pyytänyt äitisi mukaan pitämään kädestä kiinni jos et muuten maailman luonnollisinta asiaa kestä nähdä.
      Säälittävää...

• kysynyt

miten vaimosi seksiasiat ovat? Onko hän käynyt vieraissa - mitä luulet? Vai onko vaimosi elänyt nämä kolme vuotta selibaatissa?

• nainen

Oletkos tullut ajatelleeksi vieraissa ollessasi, että sillä toisella naisella on aivan samanlainen tavara jota käyt hoitelemassa, ja jos ei ole tehty sterilisaatiota niin siinäkin on aina riski että kohta olet senkin kanssa siellä katselemassa kamaluuksia?

• Meillä kävin vähän samalla tavalla. Lapsen syntymän jälkeen molempien seksihalut katosivat, tosin ei noin pitkäksi aikaa: Minulta ehkä viikoksi ja vaimolta pariksi kuukaudeksi. Olin mukana synnytyksessä, eikä se minusta minusta mitään kamalaa kateltavaa ollut! Ja mitä vaimon alapään löystymiseen tulee, niin tottahan se synnytyksessä löystyy mutta palautuu kyllä lihaksia harjoittamalla. Ja mikä onkaan parempaa harjoittelua kuin SEKSI!

• Mimmi

Siehän sika oot!

• jari75

mene hakemaan apua ja puhu vaimosi kanssa ongelmasta, kyllä siihen apu löytyy. miksi olet yhdessä vaimosi kanssa jos kerta käyt vieraissa, sairasta...etkö tajua mitään ja eikö sinulla ole mitään tunteita? olen kahden lapsen isä, synnytyksessä mukana ja en heti halunnut vaimoani, mutta pian seksi oli taas entisellään! asioista pitää osata puhua ja kärsivällisyyttä...

• BonBon

Hyi helvetti. Miten kehtaat.

• aina samaa valitusta...

Kaikilla samat valitukset: ei seksiä, miksi mies ei haluaa, mitä synnytyksen jälkeen?

• asiaa monesta näkökulmasta

...Auttakaa miehet, miks mun mies ei halua mua. Siinä jutussa oli paljon asiaa ja monet kommentoivat siihen. Kannattaa käydä tsekkaamassa voisit löytää kohtalotovereita. Mutta hae silti apua tai oo edes rehellinen kumppanilles. Lapses kärsii ainakin kierosta perhe-elämästä!!!

• toinenkin löytyy kohtalotoveri

puhut asiaa.on äärimmäistä kateltavaa se synnytys.suolet ja kaikki näkyvät,ei tehny sen kummemmin pahaa ,mutta ei panetakaan.muistan hyvin kuinka kätilö työnsi sormensa toosaan kun pää alkoi näkyä(siitä yläpuolelta)ja suoraan sanottuna repi sen kappaleiksi,ennenkuin hoksasivat leikata sitä isommaksi.kun vauva oli syntynyt ja pesty,menin takaisin synnytys huoneeseen jossa vaimo oli ommeltavana niin kätilö kääntyi ja sanoi että jos sullakaan ei muuta tekemistä ole voit mennä pois.jäi siitäki keikasta hiukan paskan maku ,oli tosi paskamainen kätilö,mutta asiaan vielä niin ,kysynkin sulta et ,eikö vaimosi ole huomannu että käyt vieraissa?

• Utelias

Onko ollut pakko katsoa just sinne jos niin pahaa tekee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe