Stockmannin täydessä hississä olin menossa ylöspäin ja yritin päästää hiljaisen hiihtäjän. Valitettavasti epäonnistuin yrityksessä pahasti ja ulos tuli narahtava vinkaiseva märäntuntuinen sammakko. Haju oli järkyttävä ja täydessä hississä ihmiset kiusaantuneesti katselivat etsien syyllistä. Päästyämme yläkerrokseen kahvilaan hissiin jäi leijailemaan sellainen valkosipulimainen ja vanhan kalan hajuinen aromi. Hävetti siinä hississä ollessa mutta jälkeenpäin olin varsin tyytyväinen saadessani kanssaihmiset kokemaan aidon märkäsammakkotuhnun kurahtavalla äänellä.
Pieraisin hississä
Herrasmies_30kymppinen
5
270
Vastaukset
- Hahahahaaa
Ihanparas!!!
- oletoikeassa
Sinä teit ihan oikein! Tiedätkö miksi? Monet haistattavat mutta kun, ei haise! Pierua ei saa piettää muuten, tulee mahakipuja. Joten anna mennä vaan ja pierase silloin kun tulee pieru!
- Ilmavaiva
Kun pieru on tulossa ei sitä saa pidätellä. Vaikka hissässä. Vaikka kaikuu niin siitä vain.
- antaamennävaan
Pierun äänen matkassa voi vaikka laulaa! Sävel rakkauden.....
- hyvahomma69
Hyvä valinta näytit koko hissille että olet oikea alfa_uros!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076