Sain juuri soiton vuokranvälitystoimistolta, jonka kautta vuokraan tulevan ensimmäisen asuntoni; Minun täytyy tehdä itse vesisopimus huoneistoon. Miten? Mistä? Toimistoltakin ihmeteltiin kuinka epätavallista tämä on. Osaako joku neuvoa/auttaa? :-)
Vesisopimus vuokrakämppään?
3
1963
Vastaukset
- Valppautta
Eikös vuokranantaja maksa toimistolle asuntoa koskevista palveluista (ellet sinä maksa) ja se tarkoittaa, että heidän pitäisi selvittää tämäkin asuntoa koskeva asia. Sitä vartenhan ovat. Ei vuokraaja muuten olisi antanut sinne asuntoaan jaettavaksi. Jos eivät osaa, mieti mitä muuta vuokraukseen sisältyy, josta et saa nyt tietoa. Voit harmitella sopimusta jälkeenpäin.
- todennäköisin_vaihtoehto
Erillinen vesiliittymä vuokra-asunnossa .... joka ei liene omakotitalo?
Jos nyt rohkeesti oletan, että kyseessä on kerrostalo, niin tässä voisi olla mahdollisimman epäselvästi ilmaistuna, että sinun pitää maksaa vesimaksu itse. Jolloin pitäisi ottaa yhteyttä isännöitsijään ja kertoa, kuinka monta asukasta asuntoon on muuttamassa (jos laskutus menee pääluvun mukaan, kuten yleensä).- waterplease
Juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337