Donald Trumpin mielipide golfista: golf on vain rikkaitten laji eikä sitä kuulu köyhien pelata on täyttä totta.
Donald Trump sanoi oikein golfista
10
176
Vastaukset
- näinonainajanyt
Totta. Kaikki sen tietävät. Hyvä että se sanotaan ääneen eikä ihmiset kyseenalaista sitä.
- Anonyymi
Onko joku joskus kuullut totuutta Donald trumpin suusta ? Mä en ainakaan ? Onko joku muu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku joskus kuullut totuutta Donald trumpin suusta ? Mä en ainakaan ? Onko joku muu ?
Noin puolet Yhdysvaltalaista ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puolet Yhdysvaltalaista ainakin.
Niin noin puolet uskoo niihin, tai ovat sitä mieltä että JB on liian vanha. Mutta ei se tarkoita että Trump puhuu totta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin noin puolet uskoo niihin, tai ovat sitä mieltä että JB on liian vanha. Mutta ei se tarkoita että Trump puhuu totta ?
Puolet oletetuista henkilöistä ovat liki kaikissa vastakkainasettelutilanteissa aina oikeassa. (Tämä ei tietenkään kata tällaista vastakkainasettelua: golfia harrastavat henkilöt vs. normaalit ihmiset, siinä tapauksessa golfarit ovat väärässä ja heille nauretaan).
- näinonjapitääolla
Totta se on rikkaatkin sanovat näin.
- juukyllä
Rikkaatkin tietävät sen.
- juuköyhäjos
Köyhät myös tietää sen.
- kolffaristi
Voi teitä amislaisia, ootte te söpöläisiä. Golf maksaa vaikkapa vuokrapelioikeudella pelatessa 700-1000e / vuosi. Alkuhankintojen jälkeen siis, jotka eivät hirveitä maksa. Teilläkö ei ole varaa säästää 80e/kk vuoden ajan pelioikeuteen, olette te köyhiä :).
Muutamalla satasella saa täyden golfsetin vaikka netistä tilattuna, siihen edulliset kengät ja se kauluspaita. No, kai noin köyhiäkin on olemassa.- Anonyymi
Muualla maailmassa myös pelataan golfia, ja monessa maassa ei tarvita mihinkään seuraan liittymistä ! Skotlannissa perusoikeus kuten meillä liikkua metsässä ? Halvin kierros ollut mulla siellä 12 puntaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768