Eniten kiinnostaisi suomepystykorva pennut :)
Mistä saisi ostettua koiranpentuja?
5
87
Vastaukset
- Huhuhy
Spj.fi ja eurobreeder.com
- dfdgdeg
apula
- Finskadala
Koirat.com ja omakoiran pentuvälitys
- Koirulinomistaja
Parempi katsoa Suomenkennelliiton sivuja siellä on myytävänä koiran pentuja myös,ainakin luotettavat kasvattajat laittavat pentujansa sen kautta myyntiin :) .
- Koska.METSÄSTYS
Suomenpystykorva, hieno ja mahtava rotu. Mutta muista: sinun olisi tarjottava metsästyskoiralle myös sen arvoinen elämä. Toisin sanoen kaikista parasta olisi, jos harrastaisit metsästystä tai joku lähipiiristäsi voisi käydä sen kanssa metsällä. Tosin sitten siitä voisi tulla sen metsämiehen koira, koska metsästäjä on paras isäntä metsästyskoiralle.
Kokemuksesta: minä hoidin tuttuni suomenpystykorvaa täysipäiväisesti. Lenkitin, ruokin, opetin, koulutin. Mutta, koska en metsästänyt (metsässä muuten kyllä ryösittiin), ei koira pitänyt minua parempana isäntänä kuin sitä metsästäjää, joka suurin piirtein kävi sen kanssa vain metsällä. Nykyään kyllä itsekin metsästän. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015