Ottakaa vinkistä vaari ja käykää kainolopesulla ennen kauppaan tuloa, päälle puhdas paita ja sipaisu dödöä.. On vanhoilla miehillä niin mellevä hienhaju kun asioivat kylän kaupoissa, että tämä pieni hygieniaohjeistus ei liene pahitteeksi..
T. Hajuton asiakas
hienhaju..
7
101
Vastaukset
- zxccvhh
Eikös siellä kuppa kylällä asu joku järkyttävän lihava ja ruma muija joka lemuaa hielle ja kuselle....kerran kävin ohimennen s-marketissa tämä laardiläjä sattu samaan kassajonoon haju oli niin hirvee että piti vaihtaa kassaa hyi saatana
- hajutkunniaan
Pöh. Kauppaan mennään töistä palatessa ja hikisenä. Ei siinä ensin mennä kotiin siistiytymään ja sitten uudelleen asioille kuin linnan juhliin sonnustautuneena. Näin on hyvin. Nirppanokat voi ostaa pyykkipojan nenäänsä ja wunderbaumin kaulaansa.
- näinsemenee
mitäs tulevat herkkänenäiset nirppanokat persuuksiin nuuhkimaan, menkööt muualle tuoksuelämyksiä hankkimaan.
- fffffffggg
Siellä Laukaassa asuukin juntteja joo
- Anonyymi
jännää miten just vanhemmat naiset tunkee mun iholle nuuhkimaan testohikeä, yleensä ne kiihottuu mut joku miss vaihdevuosi äkänen kun ei enää torttu kostu, voi kyynel
- Anonyymi
Voi kyynel taidat puhua äidistäsi
- Anonyymi
sun äiti on pahin nuuhkija, ainoa mummo joka muuten maksaa että aa imeä...hatut sun mutsille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728