Kuulin kaverilta että Hämeenlinnassa on ens viikonloppuna rajatieto seminaari. Onko kellään tietoa kuka luennoi? Juhan af Grannin tapaamisesta voisin maksaa vaik 100 €€€€ :D
Hämeenlinnassa joku rajatieto seminaari
2
86
Vastaukset
- Onhansehalpaa
"Kuulin kaverilta että "
Jaa että kuulit vai. Pikemminkin mainostelet. - ex-ufouskovainen
Juhan af Grannin olen kerran nähnyt samankaltaisessa tapahtumassa, joten en tiedä onko samanlainen aina, mutta silloin vaikutti siltä, että alkoholi oli maistunut eikä siitä höpöttämisestä oikeen saanut mitään selvää saati tolkkua. Oli vähän epämiellyttävä olo koko esiintymisen ajan, joka oli onneksi erittäin lyhyt, mutta persoonan takia 3/5.
Samassa tilaisuudessa oli Kalevi Riikonen, joka on myös tuolla Hämeenlinnassa. Sen "luento" alkoi kosmisella rukouksella, jonka jälkeen näytti piirtoheittimellä itse piirtämiään ufojen kuvia kalvoilta ja sanoi, että ei saa juoda alkoholia, koska humanoidit ei tykkää siitä, vaikka en usko, että kaikki esiintyjät veti silloin raittiilla linjalla. Esiintymisen lopuksi Kalevi piti jonkun yhteistanssin. 1/5 ja elinikäiset traumat.
http://www.hameenlinna.fi/Kaupunki-info/Viestinta/Tapahtumakalenteri/Rajatiedon-lauantaiseminaari-Hameenlinnan-VPK-talolla/
J.A.G ei ole tuolla ja muita paikalla olevia esiintyjiä en ole nähnyt, joten en tiedä olisko jollain jotain asiaakin, mutta plussaa kohtuullisen hintaisista lipuista, vaikka itse en enää edes tuota kymppiä maksaisi näistä. Siinä, jossa oli J.A.G esiintymässä liput maksoi muistaakseni 25€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337