Onko kukaan ikinä vuokrannut huvilaa Splitistä tai Kroatiasta ylipäätään? Mitä kautta vuokrasitte huvilan? Vuokrasitteko välittäjän kautta vai suoraan omistajalta? Mitkä välittäjäsivustot on luotettavia? Oliko huvila sitä mitä luvattiin?
Olen nyt päivätolkulla googlettanut ja tarjontaa tuntuu löytyvän yllin kyllin ja esimerkiksi Novasolin kautta tuntui löytyvän järkevän hintaisia kohteita, mutta samaan aikaan Novasol itse on saanut todella huonoja arvosteluja. Haluaisin siis löytää joko sellaisen välittäjän, jolta varatessa tietää saavansa sitä mistä maksaa tai jos joku tietää jonkun hyväksitodetun huvilan niin mielelläni kuuntelen kokemuksia.
Yritämme löytää maksimissaan 200€/yö maksavat huvilan Splitistä tai lähialueilta. Kuitenkin korkeintaan 30km Splitin keskustasta.
Huvila Splitin läheltä
5
1690
Vastaukset
- a-antti
Hei Susannek
Me on käytetty interhome.fi:tä ja adrialin.fi:tä. Kummankin paikkakuvaukset on täsmänneet hyvin, kuvat ovat täsmänneet huoneistoihin (ja esim kahvinkeittimen puuttuminen kuvasta on yös todellisuutta) jne. Etäisyydet rantaan on kuitenkin usein mitattu venyneellä mitalla, todellisuudessa matkat ovat vähän pidempiä (vrt lapinlisä). Ensin mainittu on tuntunut kalliimmalta kuin jälkimmäinen. Emme vastaisuudessakaan emmi kummankaan tarjontaa.
Kannattaa sitten katsoa Sibenik ja Omis, mutta onhan niitä pienempiökin paikkoja siinä. Katso kuuklettimen karttoja. - kroatiaan
me vuokrattiin splitistä villadan kautta! http://www.villada.fi/huvila-kroatiasta
- 8765
Airbnb on ollut hyvä, vaikka Kroatiassa olinkin 30v. sitten.
https://www.airbnb.fi/s/Split--Kroatia?guests=&ss_id=5w4w4bcz - 9666
Itsekin olen kiinnostunut vuokraamaan en nyt huvilaa, mutta huoneiston. Sitä olen miettinyt, että jos varaa esim. adrialin.fi kautta. Niin onkohan näillä sellaista palvelua, että hakisivat ja veisivät lentokentälle?
- a-antti
Hyvä 9666 ,
Ei ole, ellei sivustolla mainita. Eikä vissiin ole muillakaan. Tietty kun saa kohteen yhteystidot (maksettuaan, ja vähän ennen matkaa) voi kysyä avainhenkilöltä... Meillä on ollut aina auto vuokrattuna. Nostaahan se kokonaiskustannuksia, mutta tekee elämän helpoksi. Jos uskallat ajaa Tampereessa tai Helsingillä (...), niin sitten se kyllä onnistuu Kroatiassakin. Aloita sesongin ulkopuolella jos pelottaa. Auto antaa hyviä liikkumismahdollisuuksia. Toki paperikartta on lyömätön, mutta jopa puhelimenkin navigaattorilla pärjäilee. Ja suunnitteluun kooklen kartaa...
Lentokentiltä - ihan noin yleismaailmallisesti, on julkisen liikenteen yhteyksiä. Niistä saa tietoa nettiä vinguttamalla.
Ja nyt selaamaan Kroatia-keskusteluista muitakin vinkkejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748