Viraalimorkkaukset eivät ole ihan perusteettomia kun arvovaltainen kuluttajalehti on nostanut Finnairin Mustalle Listalleen. Kiistäkääpä tämä.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98354-suosittelemme-valttamaan-naita-yrityksia-finnair-loytyy-listalta
Finnair mustalla listalla
3
107
Vastaukset
- Uskonutaina
Ei voi olla totta!!Antakaa nyt joku päättäjä pahaa palautetta!!Tervemenoa imago!! Sama kuin olisi luottotiedot Finnairilta menneet.Olen todella ,todella pettynyt.Mitä seuraavaksi??
- ForceMajeur
Noilla perusteilla Finnmatkat kuuluisi ikuiselle mustalle listalle 3.3.2015 yli 12 tunnin myöhästymisestä kukaan ei saanut EUn suosittamaa 600€ korvausta.
Uuden Suomen lukuisia kirjoitusvirheitä olleessa artikkelissa kyllä luki miksi mustalla listalla. Jotkut taas varanneet jatkolentonsa liian lyhyellä vaihtoajalla ja eri firman lennolle.- mustalista
"Jotkut taas varanneet jatkolentonsa liian lyhyellä vaihtoajalla ja eri firman lennolle."
ForceMajeurilla luetun ymmärtämisen kanssa vaikeuksia? Kumpaa tapausta tarkoitat?
1. 13 tunnin myöhästymistä?
Koneessa, jolla matkailijoiden lento oli alun perin tarkoitus lentää, ei ollut edes teknistä vikaa, myöhästyminen johtui siitä kun matkailijoiden kone vaihdettiin myöhästyneen koneen tilalle. Ensimmäinen varakone oli viallinen niin piti sitten ottaa vuorossa ollut kone. Luotettavan tuntuista toimintaa.
2. Jatkolennolta myöhästymistä ensimmäisen lennon myöhästyttyä?
Jos lentoyhtiö myy matkan samalle lipulle niin kyllä matkustajan on voitava luottaa että vaihtoaika on riittävä.
Täysin aiheesta Finnair on mustalla listalla.
Asian olisi voinut hoitaa toisinkin. Ystävällisellä palvelulla ja suorittamalla korvaukset asiallisesti:
Omalla Madeiran matkalla keväällä jäi osalta seurueesta ennaltatilatut ruuat saamatta. Koneen henkilökunta pahoitteli tilannetta, antoi valitusohjeet ja ruokia pyrittiin tasaamaan ilman jääneille. Henkilökunta antoi omista annoksistaankin että kaikki saisivat edes jotain. Kotiin päästyämme teimme reklamaation, rahat palautuivat tillille ja korvaukseksi vielä hiukan Finnairpisteitä. Vaikka siinä koneessa joku kirosi asiaa tyyliin "viimeinen kerta Finnairilla", niin ainakin minusta tuo asia oli asiallisesti hoidettu.
Tämä kuluttajariitalautakunnan kanssa kiukuttelu taas ei ole asiallisesti hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096