Olisi kiva kuulla kokemuksia hotelli Vassiliasta, jos joku täältä on majoittunut siellä lähiaikoina. Millainen aamupala, siisteys, henkilökuna ym. ym...
Hotelli Vassilia
3
108
Vastaukset
- Christoforos
Viikon lomailin hotellissa heinäkuun lopussa. Vaatimattomat huoneet, mutta kaikki oleellinen pelasi. Siivous joka päivä ja aamupala hotellin yhteydessä olevassa ravintola Alexandriassa oli runsas ja ainakin itse olin tyytyväinen siihen. Henkilökunta
oli ystävällistä ja mukavaa. Usein tuli juteltua heidän kanssaan nykyajan menosta ja
esim. Kreikan tulevaisuudesta. Suomalaisiin en hotellilla törmännyt :)
Ainoa suuri miinus oli nuorten skandinaavien röyhkeä ja ylimielinen käytös muita
hotellivieraita kohtaan. Pari kertaa hotellin yövartija joutui puuttumaan liian kovaan
metelöintiin. Joten, jos kaipaat rauhallisia yöunia, et valitse hotelli Vassiliaa. - Niksulanväki
Hotelli ihan ok. Kaikki tarvittava löytyy, mutta se meteli ulkona ja sisällä. Skandinaavi nuoret tosiaankin pitivät tehokkaasti hereillä. Hotellissa ihan kohtuu ruokaa ja lähellä hyviä ravintoloita. Bilettäjälle loistava paikka. Lyhyt matka baareihin.
- Vassilia
Kiitos asiallisista kommenteista. :) Ensi viikolla olisi lähtö ja mukava kuulla, että hotelli ihan ok, täytyy vaan yrittää kestää se meteli.... Korvatulpat mukaan yöksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015