Ropleemana muotti

Kaiken.näprääjä

On vanha 1960 -luvun matkaradio jossa neljä matalaa jalkaa. Kuluneet liian matalaksi, verkkolaitteen pistoke ei mahdu enää radion alle. Pitäisi korottaa jalkoja. Ajattelin tehdä korotukset PlastikPaddingin tapaisesta kemiallisesta puusta. Ropleema on vain se muotti. Miten ja mistä teen muotin ja niin, että se tulisi kaikkiin neljään samanlainen? Jalat ovat sellaiset radion puolelta suorakaiteen muotoiset ja sitten kapenevat joka sivulta päättyen noin 3x15 millin suorakaiteen muotoiseen tasoon joka siis tulee radion alustaa vasten. Se älykkäämpi lukija tästä jo ymmärsikin, mitä tarkoitin.
Käyttökelpoisia ideoita, please!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikkerperi

Entäpä onnistuisiko näin: Teet suurinpirtein radionjalan kokoisia (siis leveyssuunnassa/ halkaisijaltaan) vanerilappusia, liimaat niitä päällekäin, kunnes olet saavuttanut haluamasi korkeuden. Sahaat esim.lehtisahalla ylimääriset pois ja hiot niin että saumakohtaa näy sivusuunnassa, eli jalka jatkuu samassa linjassa.
      Nyt on ropleemana vanerikorotuksen erivärisyys alkuperäiseen radionjalkaan verrattuna. Petsiä, lakkaa, vai maalia?

• Kaiken.näprääjä

Ei ne jalat ole kuluneet loppuun vaan alkujaan noin 6 milliset ovat nyt noin 3,5 millisiä ja vähän joka suunnalta kolhiintuneita. Toiseksi minulla ei ole tähän sopivaa lehtisahaa tms ja rautasahalla käsivaralla en edes yritä.
        Olen päätynyt siihen, että sopiva valumassa vanhojen ympärille ja jatkoksi saattaisi toimia, mutta se muottikysymys on auki.

• radiomekaanikko

Kiinnitä radion kantokahvaan n 1,3 metriä pitkä tukeva naru. Mene ulos, laske radio maahan, nosta narusta radio ilmaan, heiluta sitä puolelta toiselle, ks. moukarin heitto, sitten pyörität oikein hurjasti, ja päästä narusta irti! Kas, ongelmasi = POIS PÄIVÄJÄRJESTYKSESTÄ!!

• Osku.Osaava

Kateellisen vaikerrusta. Sinulla ei ole yhtään 1960-luvun SchaubLorenzia etkä ole koskaan kuullutkaan niistä.
        Se kateus kun on ansaittava...

• juhuuhhuuuuh

B&O center on radioni...ei mikää jalaton rohiseva romu!

• jaaapajaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe