Mitkä tarkoitusperät joidenkin ketjujen jatkamises

lakisoppaa

Täällä selväsi ja määrätietoisesti kerätään massiivista pakettia yksityisyyden loukkauksista. Jonkun ilkeän ainoana tavoitteena on järjestelmällisesti ärsyttää, että saataisiin taas jollekin lakimiehelle uusi musta BMW ja ilmailuxxxxxx taas sulka hattuun. Selvästi on aineistonkeruu meneillään. Mikähän soppa tästäkin vielä syntyy..

6

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ErkkiErkkiErkki

Tituleerataanko ihmistä jolla ei ole paperit siinä kunnossa että saisi luvallisesti lentää ja toimia koneen päällikkönä, lennonopettajaksi?

• Peter__T

Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

Olisit siis sairaslomalla oleva insinööri.

Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

Miksi ihmeessä kysyt tuollaista tässä viestiketjussa?

Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

Mitä jos hankkisitte IHAN OMAN ELÄMÄN?

• pienitörppö
        Peter__T kirjoitti:

Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

Viesti luettu ja tallennettu.

• Peter__T
        pienitörppö kirjoitti:

Viesti luettu ja tallennettu.

Olen onnesta soikeana. Et ehkä olekaan aivan niin törppö kuin annoit aiemmin ymmärtää. Nyt kun viesti on tallennettu (no ei tietenkään oikeasti ole, mutta olen sillai leikissä mukana) niin sinä varmasti kertaat sitä usein. Sillai kuin jouluevankeliumissa; Luuk. 2:19 "Ja pieni törppö wannabe-pilotti kätki nämä sanat ja tutkisteli niitä sydämessänsä". (Tosin tulematta niistä hullua hurskaammaksi, olihan hän TÖRPPÖ.)

Siunausta vaan.

• Kääpiöt
        Peter__T kirjoitti:

Kyllä. Se on mennyt perille, että olemme kaikki ääliöitä.

• DrPsy

Lienee agressiivinen vaihe päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe