Päivitin Win7:n Win10:een ja tällainen päivitys nappi ilmestyi Kaikki sovellukset kohtaan P. Kun sen valitsee niin avautuu näyttöön ilmoitus, joka kertoo 50% alennuksesta Office2010:n päivityksestä Office365:een ja että hinta selviää maksuvaiheessa, jossa tuon alennuksen voi käyttää. Mkähän tuon päivityksen alkuperäinen hinta on?
Win10 ja Office2010 päivitys Office365:een
7
100
Vastaukset
Vähän riippuu onko Home, Business, Student vai mikä versio. Kyllä nuo hinnat löytyy netistä.
- ihanpikkujuttu
tuli sellainen mieleen että saattaa m-kar vastailla itselleen ja harjoittaa samalla office 365 myynninedistämistä.
Ei minua kiinnosta MS Office 365:n myynti. Onhan siitä maksutonkin versio olemassa kotikäyttäjille: https://home.office.com
En minä ketään erityisemmin kehoita käyttämään enkä välttämään Microsoftin palveluita, jokaisen ihan oma valinta se Windows 10 MS Office 365 on.
- upeaof
ja kuka ylipäätään haluaa maksaa tuosta pilviversiosta....ja joka vuosi. Juuri ilmestynyt LibreOffice 5.0 johon kyllä kannattaa tutustua ennen kuin aukoo päätään. =)
Windowsissa saa MS Office 365:lla parhaan käyttökokemuksen. LibreOfficea on parempi käyttää esimerkiksi Ubuntussa.
- M-Karvainen
M-Kar kirjoitti:
Windowsissa saa MS Office 365:lla parhaan käyttökokemuksen. LibreOfficea on parempi käyttää esimerkiksi Ubuntussa.
..siis kannattaa tutustua ensin ennen kuin aukoo päätään. =) Joten käypä ensin tutustumassa.
M-Karvainen kirjoitti:
..siis kannattaa tutustua ensin ennen kuin aukoo päätään. =) Joten käypä ensin tutustumassa.
Kyllä on käytetty. Selvästi yhtenäisimmän tuntuinen muuhun Windowsiin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106