Olen siis 00 poika ja olen pelannut jalkapalloa noin 10 vuotta Helsingin seudulla. Viime aikoina pelini on huonontunut ja tuntuu että olen ns kuopassa. Tuntuu että ei enää yhtään suju. Pari vuotta sitten tein edes maaleja ja voitin palkintoja mutta 2014-2015 kaudella en ole tehnyt yhtään maalia ja peli kulkee todella huonosti. Itsevarmuuskin on nollassa. Auttakaa! Onko mitään vinkkejä miten pääsen kuopasta pois ja pelini alkaisi kulkemaan. On treenannutkin melkein 3h päivässä eikä mikään auta.
Jalkapalloilijan kuoppa
Jalkapalloilija00
1
119
Vastaukset
- valmentaja_v
Kannattaa miettiä mitkä asiat ovat muuttuneet. Pelipaikka, pelikaverit, kasvupurähdys?
Jos treenaat oikeasti 3h päivässä pitäisi sen riittää. Treenin pitää olla kuitenkin oikeanlaista räjähtäviä peliomaisia suorituksia, joissa joutuu havainnoimaan. Joukkuetreeneissä ei kaikkea opi vaan toistot joutuu tekemään omalla ajalla. Myös fysiikkatreenaus täytyisi saada mahtumaan viikkoon, niin että palautumisaikaa on tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096