Pakko myöntää, että itse on tullu viilleltyä ranteeseen tosi pitkä viilto ja risti. Selityksen tälle viillolle keksin mutta risti on vähän hankalampi. Kyllä monet ihmisistä aavistivat ettei risti oikeen helpola vahingossa tule.. S
Hmm. Nykyän arpiin kerron vain totuuden. Joskus peitin koruilla ja pitkähihasilla. /laastareilllaastareilla. Huomionhakiaksi en sanois. Jos oma isä on kuollut syöpään, kun on ollut 11. Niin aika hankala on olla vahingoittamatta itseään, kun niin moni haukkuu maahan. Tsemppiä nuorille kaltaisilleni. Kannatan lopettamaan viiltelyn ja avautumaan surusta läheisille..
ei ole huomion hakua
14vpoika
2
<50
Vastaukset
- pineinieidas
Pakko myöntää että mulla on aika pieni pippeli ja sen takia oon viillellyt jo pitkään .
- Esanpilionpieni
Söin kerran käpyy ja mul on alkanu pippelis kasvaa oravia. Onko tämä normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833