Finnairin "asiakaspalvelu" ja vastailu kysymyksiin jotka lähetetään netin kautta on todella hidasta palvelua koska näin Finnair yrittää vedättää rahaa ihmisiltä saamalla heidät soittamaan maksulliseen palvelunumeroonsa.
Ikävä vain että Finnair on "unohtanut" että lain muutoksen myötä elinkeinonharjoittajan on tarjottava normaalihintainen palvelunumero jo ostettuun palveluun.
Eli ei muuta kuin soittelemaan tuonne palvelunumeroon ja sitten kuluttaja-asiamieheen yhteyttä vaatien rahat puhelusta takaisin, niin johan saa liikettä Finnairiin vähitellen.
Finnairin "asiakaspalvelu"
4
248
Vastaukset
- ValiValivalivali
Uusavuttomille ihan oiken että joutuvat joskus vähän maksamaankin. Lisätyötähän uusavuttomat saa kiireisille työntekijöille vain aikaan.
- Uusavuttomille
Finskin kortin haltijana on helpompi soittaa Finnair plussaan samantien, jos asiaa. Viimeksi korotin itseni pisteillä businekseen Lontoon paluussa. Mikä on sellainen murhe, että pitää oikein netin kautta kysyä?
- MiksiSoitithehheh
Tuonkin olisit voinut tehdä erittäin helposti Finnairin nettisivuilla. Niin kokeneet ja netin käytön osaavat tekee.
- Kortitta.paras
Mikä on Finnair plus? Tilasin jonkin Finnairin kortin yli puoli vuotta sitten eikä vieläkään ole tullut. Käytän siis muita yhtiöitä jos suinkin mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096