Oon 16 eikä mulla ole ketään mun ikäistä ystävää, jolle uskaltaisin kertoa asioitani. Parhaat ystäväni ovat yli 30v sukulaisiani. Oon vaihtanut koulua monta kertaa ja kaikkialla mua vaan vihataan :( mistä saisin ystäviä??? Tunnen olevani tosi yksin...
Mistä ystäviä??
Yksinäinentyttö
4
<50
Vastaukset
- asxc
sama juttu:D mut eikö sul nyt ala lukio tai jtn jos siel ei vihattas, tai vaikka saisit ystäviä
- Aloittajatyttö
Joo alkaa, eri paikkakunnalla. Onneksi pääsin sinne :) nyt vaan toivomaan parasta... Oon vaan huono ystävystymään, kun ei mulla ole koskaan ollut oikeaa ystävää.
- asxc
joo mulkaa ei oo ollu vuosii hyviä ystäviä nii ite en ku lukio alko vuos sit, saanukkaa ystäviä yhtäään... mut varmaa sä saat ku se alkaa jos meet vaa johonki porukkaan mukaan =)
- poika1998
Voin olla teidän ystävä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836