Katsoin tässä vähän aikaa sitten yhden kuvan kun halusin tietää että minkä näköinen yks sukka oli. En muista minkä niminen se oli mutta se oli joku sukka kuitenkin niin sitten kun painoin sitä enter nappia kun kuuluukin. Siinä kuvahaussa oli yks kuva missä joku kuollut nainen makasi kyljelleen. Niin se on aika surullista kun jos joku lapsi haluaa tietää miltä joku näyttää ja sitten siellä onkin jossain joku hirvittävä kuva.
Lapset eivät saa unen päästä kiinni ja niistä voi saada traumoja. Ja esimerkiksi lapset pääsevät katsomaan netistä niitä riihimäen pahoinpitely kuviakin niinku sellaisia että miltä se tyttö näyttää sen pahoinpitelyn jälkeen. Olen sitten itse lapsi myös mut onks teillä käynyt näin koskaan.
ikävät kuvat
julen
2
112
Vastaukset
- hirveetä
nii se on ihan hirveetä ku lapset pääsee katsomaan tommosia kuvia
- piilottaminenonratkaisu
Joo ihan kamalaa. Kannattaa eristää lapset kokonaan maailmasta ettei tule traumoja. Litistyneet kastemadot autotiellä on myös inhottavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096