Olen 15v pian 16 poika ja minulla on vain noin 3 ystävää kenen kanssa vietän aikaa aina satunnaisesti (n. 1 kerta viikossa) ja serkku kenen kanssa tekemisissä usein. Harrastus on jossa käyn sillon tällöin. Onko tämä teidän mielestä yksinäistä? Omasta mielestä tunnen oloni joskus yksinäiseksi ja kesä on mennyt himassa..
Apua Tähän Hetkeen
2
110
Vastaukset
Hei
Olen kyllä aikuinen jo, mutta vastaan silti kysymykseesi :-)
Minusta ei reaalisesti ajatellen ole yksin, jos Sinulla on kuitenkin kolme ystävää, serkku ja vielä harrastuskin. Monilla ei ole yhtään ystävää. Siinä mielessä olet onnellisessa asemassa.
Mutta eihän se sulje pois yksinäisyyden tunnetta. Joku voi tuntea itsensä yksinäiseksi vaikka olisi kymmenen ystävää . Sellaisia kai me ihmiset vain ollaan, että se perusyksinäisyyden tunne aina välillä pukkaa pintaan.
Varsinkin loma-ajat, jolloin elämä on erilaista, saattaa nostattaa yksinäisyyden taas esiin.
Toivon Sulle voimia sietää ajoittaista yksinäisyyden tunnetta. Voitkohan puhua siitä kotiväellesi? Nauti siitä, että Sinulla on kavereita ja harrastus.
Ystävällisesti,
Pappi Elisabet- TheHorizon
Missä asut? Jos vaihdettaisiin sähköpostiosotteita ni vois jutella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833