Oon siis 11-v .syön 1-2 lämmintä ateriaa. En oikein koskaan syö aamupalaa. Syön yleensä välipalan ja iltapalan .perjantaina on Karkki päivä silloin max 200 g herkkuja välillä on vähän herkuttelemaan. En syö koulussakaan kuin jonku salaatinlehden.oon 148cm ja 36kg .kannattaisiko vähentää vai lisätä syömistä .
Monta kertaa syötte päivässä?
aiaiawaqaqadasd
3
144
Vastaukset
- älähuolehdipainostasi
normaali kokoinen, mutta hoikka!
- KMT
Syön säännöllisesti, neljä tai viisi kertaa päivässä. Kaikki kerrat eivät ole isoja aterioita vaan välipalatyyppisiä (esim. pari palaa leipää juustolla ja kasviksia tai hedelmä). Olen aikuinen, joten tilanteesi ei ole ihan sama, mutta useimmille sopii tasainen ateriarytmi ja aamupalan syöminen.
- vanhavanha
Vieläköhän aloittaja on keskustelussa mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813