Minulle lääkäri on sanonut että alkoholin juominen on huomattavasti haitallisempaa kuin bentsojen syöminen. Miten on siis mahdollista että alkoholia saa ostaa miten paljon haluaa, mutta bentsoja ei haluta myydä kenellekkään?
Bentsot vs Alkoholi
1
86
Vastaukset
- Yksityislääkäriin
Olen samaa mieltä lääkärisi kanssa. Bentsoja tulee käyttää tarvittaessa tai päivittäin enintään määrätty määrä. Ei kannata ruveta itse popsimaan ylimääräisiä ja pitää silloin tällöin välipäivä, kun on helpompi olo :) Ahdistukseen erikoistuneet lääkärit tietävät tämän, ei välttämättä psykiatri. Alkoholista on paljon enemmän haittaa , kun käyttää sitä lääkkeenä ahdistukseen, lisää vain ongelmia. Niitä vältetään määräämästä ja jopa julkiselle puolelle on tullut ohjeistus, ettei niitä määrättäisi esim sekakäytön vuoksi. Tilalle yritetään jotain ssri lääkettä, mikä lamauttaa, muuttaa ihmistä, lihottaa ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319