Osa meistä evakkolaisista toki, mutta ketään muita jotka tamppaisi Suoliston laakeita laaksoja säännöllisesti? Etenkin siis Pulinoita ja Nuorten Pyhää Osastoa?
Pitääkin mennä katsomaan mitä Keho -palstalle kuuluu <3<3<3<3<3
MINÄ HALUAN SINUT TÄNNE
MISSÄ POLIISI ON YSTÄVÄMME
JA NE SANOO
SINÄ ET OLE YKSIN
JA NE SANOO
JA NE SANOO NIIN
Keitäs kaikkia täällä pyörii?
19
<50
Vastaukset
- RakastanEmptyä
Minä
Bilse ilmoittautuu! Kaikki muutkin, jotka olitte maisemissa silloin vanhan hyvän Suoliston ja vakkarijärjestelmän aikaan, tulkaa ilmoittautumaan.
- ALF.......äf
Alf ilmoittauituu.
Minä vuodesta 2012. Nyt vähän palannut aktiivisemmaksi, koska elämässä on tapahtunut niin paljon asioita... mutta ei niistä sen enempää.
- kotko
kotko
- kaakatin
Kaakatin.
Je! Täällä on vieläkin huuhaalaisia tulokkaita jäljellä! Luulin, että te lähditte... (paskat tuo mikään alkuperäinen kotko kuitenkaan ole)
- kotko
kotko
- Kaakatin
kotko kirjoitti:
kotko
Kaakatin
Minä. Silloin tällöin.
Täällähän minä.
- suwastikantti
Tullut käytyä on--
- kurpizzaeijaksakirjautua
Morrosta. :) Kivaa nähdä/lukea sinuakin.
- suwastikantti
Mukava nähdä että tämäkin onpystytty pitämään pystyssä (siis vakkarikaarti) edes jollain tavalla
Moi.
- MöllerMulleeeeeerrrrr
MöllerMuller
- Pofu_eikirj
Pofu, joka ei jaksa ikinä, mutta jaksaa kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793