Mitä mieltä te fretin omistajat olette, että pärjääkö fretti yksin vai tarvitseeko lajitoverin? Se pääsisi joka päivä ulkoilemaan valjaissa ja saisi paljon huomiota ja aikaa minulta sillä sitä minulla riittää:)
Yksi vai kaksi frettiä?
3
2737
Vastaukset
- fretinomistaja
Parempi on, mikäli fretillä on kaveri. Fretti pärjää myös yksin, mutta nyt kun olen itse seurannut yksinäisen, ja kaverin kanssa asuvan fretin elämää, ja verrannut keskenään, en enää koskaan halua tilannetta, jossa fretti joutuu elämään ilman lajitoveria.
- Frettien
Toisaalta kaksi koska et pysty olemaan niinkuin Fretti mutta yksi Fretti mieluiten koska Fretti on silti yksinäinen petoeläin joka tykkää saalistaa joten yksi mieluiten:)
- frettimamma
naaras saattaa olla miellään yksin, mutta haluaa tehdä pentuja. naaras hyväksyy kaverikseen siskonsa tai puolison. uros tarvii (leikki)tappelukaveriksi toisen uroksen ja juoksuaikana puolison. uros hyväksyy kumpaakin sukupuolta olevan kaverin.
ihminen ei pysty korvaamaan lajikumppania, joten parempi hankkia kaveri jos ei kokoaikaiseksi niin ainakin muutaman päivän leikkikaveriksi viikottain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219