laittakaapas nyt immeiset vaihtoehtoja minulle hyvistä digikameroista. hinta ei tarvi päätä huimata. kun en ole mikään kovin harrastelija kuvaaja. normi käyttöön. nyt omistan sonyn digikameran n. 10v vanhan. tahtoo vaihtaa johonkin toiseen mutta mihin. canon ollut mielessä. hinta saisi olla 200-300 kork.
kokemuksia digikameroista
6
123
Vastaukset
- Canonisti_minäkin
Tuohon hintaan kannattaa satsata parempaan kännykkään. Et voita mitään halpispokkarilla.
Mitä kaipaat? Zoomia vai valovoimaa? Jos kaipaat valovoimaa, niin Canon PowerShot S120 on hyvä vaihtoehto. Siinä on hieman normaalia isompi 9,5 mm kenno ja valovoima f/2,0. Zoomia on 5x. Jos kaipaat Zoomia, niin tuohon hintaan taitaa paras olla Canon PowerShot SX610 HS, zoomia 18x, kenno 7,7 mm ja valovoimaa f/3,8. Kummatkin valovoimat laajakulmapäässä. S120 on halvimmillaan 300 ja SX610 250 euroa. Parempiakin olisi kummasakin tyypissä, mutta hintaluokka sitten olisi toinen.
- Canonisti_minäkin
Eli tässä pari esimerkkiä ensin se halpa ja sitten se hyvä:
http://www.rajalacamera.fi/canon-digi-ixus-147-black-dcc-1350-kit.html
http://www.rajalacamera.fi/fuji-finepix-x100t-silver.html
Samassa paketissa et saa sekä halpaa että hyvää uutena. - Lnisti
Panasonic LF1
- Osta-käytetty
Vaikka Nikonin D300 runko ja Nikkorin 18-200 obiska. Sopii kaikkiin yleisimpiin kuvaustarpeisiin.
- Canonisti_minäkin
D300 on hyvä vaihtoehto, mutta tuota suttuzoomia en ottaisi, vaikka maksettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738