Kolme viikkoa sitten meillä oli yhteinen viikonloppu. Päivällä salailtiin suhdetta muilta ja ilta ja yö nautittiin kahtena yönä peräkkäin toisistamme. Sanoit toisen yön kynnykseltä, että kun palaamme, niin ei sitten mitään viestejä, meillä molemmilla on omat elämät. Sanoin, ei tietenkään. Tämähän on vain pelkkää panoa. Mut oliko sittenkään. Ikävä on nyt valtava. Olisi kiva tietää, että mitä itse ajattelet. Kun olet avopuolisosi kanssa, niin ajatteletko yhtään meidän viikonloppua..? Tiedän, että mun täytyy lopettaa nämä ajatukset, mut en vain meinaa päästä yli susta.
Ikävä sua, vaikka lupasin
Liisa76
3
149
Vastaukset
- Sime76
Mitä jos otat yhteyttä? Mitä voisit menettää? Vastapuoli saattaa menettää suhteensa, mutta entä sitten. Älä turhaan odota ihmettä, vaan toimi
- Liisa76
Mutta saanko vihat niskoilleni.. Jos oma suhde onkin tärkeämpi, mutta miksipä sitten petti.. Vaikeaa.. Höh.
- Inhimillisyys
Mietippä omalle kohdalle, olla miehen kanssa joka ajattelee näin. Muista, sulle löytyy sun Mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319