leskenlehden hävitys?

pavella

Leskenlehdet leviävät ja valtaavat nurmikon. Miten saan nen tuhottua? Asiallisia vastauksia odotellen.....

6

2719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poltinkarva

Onko nurmikko varjoisa tai märkä? Yleishoitoa nurmikolle, kalkkia ja lannoitetta ja mahdollinen märkyys pitää hoitaa.

• pavella

Nurmikko on uusi, hyvin kalkittu ja lannoitettu. Ei ole varjoisa eikä märkä?

• poltinkarva
        pavella kirjoitti:

Nurmikko on uusi, hyvin kalkittu ja lannoitettu. Ei ole varjoisa eikä märkä?

No, jospa se leskenlehti katoaisi ajan kanssa, kun nurmikko vahvistuu. Ei nurmikolle mitään myrkkyä kannata levittää, vaan jos tiheään leikkaa nurmikkoa.

• sammalkunniaan

Kuten edellä. Säännöllinen leikkaus ja viimeisenä keinona roundup.

Itse olisin perin onnellinen moisesta vieraasta. Tasaisena kasvava nurmikko on perin onneton näky minun silmään. Itse olen saanut takapihalle kasvamaan komean sammaleen, jota joku muu pitää varmaan rikkaruohon kaltaisena kasvina.

• koikkalain

Hienoa.. itse pidän myös sammaloituneesta nurmikosta. Onpas ihanan tuntuinen paljaan jalan alla se..
        Olen monesti sanonut, että nobel palkinto sille, joka keksii sammaleensiemenen. Saisi jättä pois tuon parikertaa viikossa tapahtuvan ruohonleikkuun ja vuotuisen sankkotolkulla bensan läträämisen.

• Toimiikin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe