Samaa mieltä että laittakaa nyt ihmeessä hermot jäähtymään. Ei ole mitään syytä pelätä poliisin olevan oventakana jouluaaattona.
Finreactor prosessi kesti 1 v ennen kuin poliisi reagoi mitenkään tai sai väkeä liikkeelle. Esim DC käyttäjiä 10000 ympäri maailman.
Tarkoitus on pelotella ihmisiä joten rauhoittukaa ja ihmetelkää vaan kohua.
Ja muistakaa että mikään muu ei ole takana kuin RAHA. Asia on vaikea ja kinkkinen. Ennenhän kopioitiin lauluja radiosta mankalle ja kasetille ja radio maksoi teoston.
Nykytekniikka muuttaa kaiken.
Varma on että operaattorit voivat estää P2P liikenteen mutta silloin suurin osa käyttäjistä = nuoret eniten käyttävät eivät enää käytä laajakaistaa eli vaikea ongelma.
Rahaa pitäisi tulla kaikille mutta missä rajanveto.
MP3 coittimia mainostetaan joka lehdessä.
Tässä niitä näitä
Jäitä hattuun!!
4
1694
Vastaukset
- naulapää
júu ei muutakun imua kaistan täydeltä,niinkauan nautitaan kun voidaan.ups olikohan toi nyt rikokseen kehottaminen?
- Xexa
Ei ollut yllyttäminen koska imuttaminen on laillista. =)
- Eskoinen
Xexa kirjoitti:
Ei ollut yllyttäminen koska imuttaminen on laillista. =)
Onko naapurin rouvan imuttaminenkin laillista? Kun vaan pitää huolen siitä, että se ala kaikille jakamaan.
- heh
Eskoinen kirjoitti:
Onko naapurin rouvan imuttaminenkin laillista? Kun vaan pitää huolen siitä, että se ala kaikille jakamaan.
no sehän on jopa suotavaa.... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358