Hanian lentokentän taksit

Tangokissa

Saako kentältä helposti taksin, vai pitääkö tilata etukäteen? Saapuminen kentälle noin klo 21-22.

5

2946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syyskuussauudestaan

Kesäkuussa mennessämme lentokentälle, oli ulko-ovella liuta takseja odottelemassa. Varmasti ilmoittavat myös virkaveljilleen, mikäli taksit loppuvat käsiin.

• Kreetanvaeltaja

Viimeinen lento saapuu yleensä Ateenasta 22:45 joten takseille on tarvetta. Busseja kulkee kentältä myös puoleenyöhön: http://bus-service-crete.com/timetabledet.php?line=32&lg=2 . Itse soolomatkaajana käytän tuolla aina bussia - seuraavan kerran vajaan kuukauden päästä juurikin tuon viimeisen lennon päälle..

• HavaNagilaa

Lentoaseman tai joidenkin hotellien sivuilta voi myös varata kuljetuksen etukäteen niin säästyy jonotuksilta ja muilta ylläreiltä, itse lennämme nyt Heraklioniin ja varasin lentoaseman sivujen kautta yksityisen kuljetuksen, matkan pituus n35km ja hinta on 24€ suunta. Taksit ottaisivat suunilleen saman verran, ja meillä myös myöhäinen lento ja lapsia, joten paras tapa ehdottomasti.

• Nukkis

Takseja on enemmän kuin matkustajia Hanian kentällä. Täysin turhaa on varata etukäteen.

• Haniantaksit

Takseja löytyy takuuvarmasti ympäri vuorokauden, kyseessä on sen verran vilkas lentokenttä. Älä siis missään tapauksessa varaa etukäteen odottamaan, on aivan turhaa rahan tuhlausta. Vaihtoehtoisesti voit myös todellakin turvautua bussikuljetukseen, koska saavut reilusti ennen puoltayötä. Siten matkasta tulee paljon halvempi, ainakin jos matkustat yksin tai kaksin.

Muuta tarpeellista Kreetalla liikkumisen suhteen voit lukaista jo etukäteen suomalaisen kirjoittamalta sivustolta, osoitteesta:

http://kreikkaan.net/matkakohteet/kreeta/kreeta-liikkuminen

Huomaa myös, että samaisella sivustolla on kattava Kreeta-osio ja muutakin aivan jokaiseen Kreikan lomakohteesen matkaavalle hyödyllistä ja viihdyttävää lukemista, jopa oma Blogi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe