Olen siis juuri siirtynyt ysille ja olen siis 16v tyttö. Tänä syksynä meidän kouluun on tullut uusia opettajia. Kun kuljin käytävällä niin näin erään uusista opettajista. Hän oli ehkä 40v nainen. Kun hän huomasi minun katsoneen häntä tovin niin hän hymyili ja tuli luokseni ja esittäytyi minulle. Juteltiin vähän aikaa ja sitten hän lähti. Siitä lähtien olen ollut ihastunut häneen. Hän on niin fiksu, kaunis ja kerta kaikkiaan upea ihminen. Mitä teen? Miten pääsen yli?
Ihastunut opettajaan
6
203
Vastaukset
- KiveksetNäkyyHameenAlta
Pyydä panemaan. Tai hakeudu hoitoon.
- opeen_ihastunut_tyttö
Oletko ihan sairas? Kysyin, että miten pääsen yli.
- opeen_ihastunut_tyttö
Auttakaa nyt joku.. :(
Moi! Luulisimpa, että aika monilla on kokemusta tuosta opettajaan ihastumisesta. Nuorena ihastumiset muutenkin kuuluvat elämään ja opettajat ovat usein siihen luontevia kohteita, koska he ovat suuressa roolissa koululaisten elämässä. Aikuiseen ihastumisessa sinänsä ei ole mitään pahaa tai väärää kun tilanne ei johda mihinkään. Se on samalla tavalla "turvallista" ihastumista kuin vaikka joidenkin julkkisten ihailu, siis ihailua, jolle tietää olevan mahdotonta saada vastausta. Luulen, että ihastumisesi menee ajan kanssa ohi ja aikanaan löydät uuden ihastumisen kohteen.
Sanna
NettiSaapas
Helsinki- opeen_ihastunut_tyttö
No kun ihastun aina omanikäisiini. En usko että haen mitään turvallista kohdetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252