Kun olen omaishoitaja vaimolleni olisi yhdenyön tai illan/ päivän juttu enemmän kuin tervetullut. Kumpikaan ei kerkiäisi rakastumaan. Akti olisi pelkkää seksiä ja hetken läheisyyttä. Tähänkin juttuun löytyy kivittäjänsä mutta myös ymmärtäjät. Olen valinnut osani ja luvannut hoitaa. Kuvittelin pärjääväni ilman seksiä. Mutta nyt kun kolmas vuosi tuli täyteen tuntuu, että olisi hienoa edes kerran. Mutta vaikeeeta se on sellainen kumppani löytää. Nuo tietyt sivut tuntuvat olevan pullollaan maksullisia naisia.
omaishoitajana
janTku44
4
253
Vastaukset
- tervett
Minkä ikäinen olet?
- sauvallaVainNytkin
Harmi et oot nii kaukana! Saisit ees sen kerran.. :)
- Oleilman
No miksi et reilusti maksaisi kerran? Miksi oletat että joku sinua ilmaiseksi palvelee? Aivan turha luulo.
- yxomaishoitaja
kyllä se hieman helpottaa siinä 5 vuoden paikkeilla mutta siten 7-8 vuoden jälkeen vaikeudet alkaa uudestaan. Minulle kun olisi riittänyt naisystäväkin ensi alkuun. En tosin vastaan tappelisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337