Meikkivoiteeni muuttuu ihollani sen näköiseksi, että ihoni olisi hyvin hilseilevä ja paakkuinen. Olen varma ettei vika ole meikkivoiteessa, sillä tuo on ihan ammattilaisen minulle henkilökohtaisesti suosittelemaa meikkivoidetta, jonka pitäisi olla ihan laadukasta. En käytä mitään muita tuotteita meikkivoiteen alla tai päällä, ja käytän meikkivoiteen levittämiseen sormia, en mitään harjaa tai vastaavaa. En tiedä piileekö vika sitten siinä? Koska yleensä laitan meikkivoidetta hyvin vähän, suunnilleen yhden painalluksen verran, joten en usko että se johtuu siitä, että laittaisin sitä liikaa. Osaako kukaan sanoa mitä mahdan mahdollisesti tehdä väärin?
Miksi meikkivoiteeni näyttää kuivalta ihollani?
3
83
Vastaukset
- nugi
No olisko se ongelma juuri siinä, ettei iho ainoastaan näytä kuivalta, vaan on sitä.
Se nyt on ihan sama, mitä joku ammattilainen on "suositellut". Kunhan on jotain saanut sinulle myytyä. Ei se vielä tarkoita, että kyseinen meikkivoide myös sopii sinulle oikeasti. Sävy voidaan katsoa kohdalleen, mutta pidempiaikaista käyttöä tuskin testailitte.
Tuo kyseinen voide saattaa tarvita alleen pohjustusvoiteen, mutta sitäkään ei voi tietää kuin kokeilemalla poistuuko ongelma näin. - levittyisparemmin
Etkö laita edes kosteusvoidetta ennen meikkivoidetta??
- BLOODisLIFE
Sun pitäis ensin pestä naama, sitten laittaa voiteita naamaan ja odottaa että ne on imeytyny ja sen jälkeen laitat pohjustusvoiteen ja meikkivoiteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846