Moi!
Minulla ei ole aikaa uusille kirjekavereille, mutta tarvitsisin lisää vaihtelijoita eli swappereita, tällaisille kirjeitse vaihdeltaviin juttuihin: Friendship Book (=FB) ja Artist Trading Cards (=ATC).
Friendship Book on mukava tapa etsiä uusia kirjekavereita, ja/tai muita keräilijöitä vaihtamaan mitä kukin nyt keräileekään. (Ns. seurustelukumppaneita niistä ei varmaankaan löydä.)
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Swappailu
Artist Trading Cards, pieni askarreltu, persoonallinen koristeltu kortti. Aihe, materiaalit, tekniikat, kaikki täysin vapaavalintaisia, vain kortin koko ainoa rajoite. Kortin voi tehdä yhdellä tai monella materiaalilla/tekniikalla, yhdistellä miten tahtoo.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ATC_(keräilykortti)
Eli kaikki askartelijat ja taiteilijat, harkitkaa josko innostuisitte tällaisiakin tekemään. :) Minä olen kiireitteni takia aika hidas näitä kortteja tekemään, vaikka rakas harrastus onkin. Eli toivon ATC-vaihtajiltani kärsivällisyyttä.
Vaihtelen vain FB:itä, ja sellaisia, jotka ovat kansainvälisiä, eli ei suomenkielisiä, kiitos. Ja pitää olla kirjasen muodossa, eli pieni lehdykkä, ei pelkkä paperiarkki tai kortti. Jos joku tahtoo vaihdella vain Neat & Nice/HQ-FB:itä, hyvin onnistuu. En vaihtele näitä: Friendship Sheet, Deco, Slam, Label Bags, Ketjukirjeet yms, vain FB:itä.
Kaiken ikäiset ihmiset, ottakaapa yhteyttä, jos FB:t ja/tai ATC:t kiinnostavat! Ei haittaa, jos ovat uusia juttuja sinulle, voin neuvoa ja auttaa alkuun. Olen itse nelikymppinen, sinun iälläsi ei ole minulle väliä. Olen naimisissa oleva nainen, mahdollisiin seuranhakuihin en vastaa.
Same in english: I'm looking for swappers of Friendship Books and Artist Trading Cards. Please send a message for me if interested. :)
Tämä ilmoitus ei vanhene, aina kannattaa ottaa yhteyttä.
Etsin vaihtajia/swappereita: Friendship Books/ATC
Vaihtelemisiin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441