mulla on muutaman vuoden vanha murray ajoleikkuri, 11 hp tecumseh.pienemmillä kieroksilla se toimii ihan mut, se ruppee yskimmään (tukehtuu) kovemmilla kierroksilla. vauhtip.kiila on ok. kaasari on puhistettu ja muutenkiin pelittää. meinasin et oisko se vika sytytysyksikössä? pystyykö sitä mitenkään mittaamaan?ei tule oikein muuta mieleen.. oisin kiitollinen viisaampien neuvoista.
murrissa käyntihäiriö
jokke
2
672
Vastaukset
- perässäjuostava
Mulla teki perässäjuostava eli itsestäänvetävä saman tempun. Kun putsasin ilmanpuhdistimen niin jopas rupes pelittää.Kokeile.En tiedä olenko viisaampi mutta kokeile.
- TKO_OTK
Minulla kyseinen moottori lakkasi käymästä kuukauden kuluttua ostohetkestä, ja vika oli magneeton puolassa, sen kun vaihtoi niin siitä eteenpäin kone on pelannut hyvin jo pari kesää.
Oire oli, lämmittyään saattoi sammua, tai tehot putosi yllättäen ja sitten sammui, jäähdyttyään kännistyi, Eäänä aamuna ei kännistynyt ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259