Minkähän arvoisia nykypäivänä mahtaa olla setorit? Mulla olis yks appiukolta jäänyt 6245 -88vm. setori, 4veto, quicken 3301us-kuormain,takapyöräpainot, etupainot, radio, uudehko kytkin jo paripyörät taakse. ajettu alle 2000h eli siis ollut pelkästään nurkkakäytössä jo kymmenen vuotta ja äijän tuntien ei todellakaan revitetty.. eli kannattaako myydä vai pitää itsellä hyötyleluna?
setori
5
1324
Vastaukset
kyllä se setka on aika arvoton ei sillä juuri rahotu kannataa pitää itse sillä vain käyttöarvoa sinänsä mielenkiintoinen laite.
- miljonaari
mutta kylla setkalla ajelee ja on melko kestava ek kone ja muutenkin. Ja varaoast on halpoja. Mutta talla palstalla ja muutenkaan ei kannata kuunnella ukkeleiden juttuja jotka ei ole koskaan zetkoilla touhunnut. Se kestavyys on useimmin kiinni ratin ja penkin valista, tietysti yksiloitahan on. Eika ne muutkaan merkit ikuisia ole ja hajoaa paikat niistakin. Itsella kokemusta kolmesta zetkasta. 7245 quike 4300 eklla kaytettyna. Kaytto savolaisen huoltoyhtion koneena nakyi ja tuntui, aika paska kone mutta ek kayttoon soveltu hyvin. 7745 suunnanvaihtajalla melko kaypanen kone ek hommiin ja aestykseen seka karryn ajoon. Nykyinen 96 hv forterra asiallinen kone yhteen jos toiseenkin hommaan, pikavaihteet ym suunnanvaihtajat loytyy. Mahtava vehje. Ja kokemusta loytyy muistakin merkeista, z ei hapea minusta yhtaan. Ja vastaus siis jos ajoa on niin pida zetka itellas
- 6245
Jos kuvailemasi Zetori on oikeesti tossa kunnossa mitä kerroit,niin paljon on vielä tunteja edessäpäin.
Liikkeet pyytää ilman etukuormaajaakin vielä 7000euron luokkaa huonommistakin.
Arvelisin etää sun koneesta kuormaajan kanssa saisit yli tuon 7000euron.
Pieni apu pieneen rahapulaan,mutta edullisilla kustannuksilla pääset itekkin jos koneen pidät.
Zetori on aivan liian aliarvostettu traktori.Lienee vanhoilta ajoilta jäänyt maine,säkättäjä Zetoreista.Kyseinen kone aivan eri laatua.
Noin 10v.kokemus kyseisestä Zetori mallista ja jokin muukin malli on ollut.Eli kommenttini perustuu kokemukseen,EI mielipiteisiin.- JJJJJJ
ittelläkin on setori siksi tiesinkin kirjoitaa sen arvoista omastanikaan en luopuisi
- kimmo
jos sulla on vähänkin käyttöä niin pidä vaan itselläsi. Tuon verran vain ajettu ja etukuormain, mutta ei sitä liike ainakaan arvosta vaikka myynnissä ne pyytää ihan raadoillakin kovaa hintaa. Itselläni on samanlainen ilman etukuormaajaa ja toistaiseksi on ainakin tultu hyvin toimeen. Toinen zetori on 4511 vm. -62 ja sekin tekee hommansa täysin (vetää pienet kuormat ja pyörittää pilkkuria).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164